معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان:

فعالیت بسیجی معلمان در مدارس اولین گام برای رفع نیازهای معنوی دانش‌آموزان است

بهارستان یک(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان در جلسه دوره تربیت مربی معلم با موضوع حجاب، فعالیت بسیجی معلمان در مدارس را اولین گام برای رفع نیازهای معنوی دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۳۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت بسیجی معلمان در مدارس اولین گام برای رفع نیازهای معنوی دانش‌آموزان است

دوره تربیت مربی معلم در حوزه حجاب به همت بسیج فرهنگیان و با حضور آیت اصلانی مدیر، مجتبی نقی زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سالن شهید درهم پور برگزار شد.

مجتبی نقی زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان ضمن اشاره به فعالیت‌های بسیجی گفت: انجام فعالیت‌های بسیجی توسط معلمان در مدارس، موجب تقویت روحیه معنوی و فرهنگی دانش‌آموزان می‌شود؛ همچنین این فعالیت‌ها اولین گام در جهت جلوگیری از بروز مشکلات عقیدتی بین دانش‌آموزان نیز می‌شود.

وی در ادامه در خصوص اهمیت کار بسیجی و جهادی اظهار کرد: کار بسیجی و جهادی، از زمان پیامبر اکرم (صل‌الله‌) در بین مردم رایج بوده و تا به امروز نیز ادامه داشته است؛ خداوند منان همواره بر لزوم انجام فعالیت‌های خیرخواهانه تاکید داشته و برای آن نیز پاداشی در نظر گرفته است تا مردم به انجام آن ترغیب شوند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان ضمن اشاره به پاداش خداوند برای کار نیک افزود: هیچ کاری در این دنیا بدون پاداش نخواهد بود و خداوند برای هرکار نیک و خیری در این دنیا پاداشی در نظر گرفته است که این کار‌های نیک توشه‌ای برای آخرت فرد خواهند بود؛ بنده نیز از شما همکاران بسیجی خواهش می‌کنم هرگز از انجام کار خیر دست برندارید و صبر را پیشه راه خود کنید.

خبرنگار دانش آموز: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار