رئیس سازمان مدارس ‌غیردولتی خبر داد؛

رویداد ملی چفیه‌های بهشتی در مدارس غیر‌دولتی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش از برگزاری رویداد ملی چفیه‌های بهشتی در مدارس غیر دولتی سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رویداد ملی چفیه‌های بهشتی در مدارس غیر‌دولتی برگزار می‌شود

‌به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش‌، احمد محمود‌زاده ‌ضمن گرامی داشت یاد و خاطره دانش‌آموز شهید حسین فهمیده گفت: حسین فهمیده دانش‌آموز شجاع و فداکاری بود که در دفاع از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی جان خود را داد تا درخت انقلاب به ثمر بنشیند و امروز روح بلند و جاودانه او در میلیون‌ها دانش‌آموز در سراسر کشور تکثیر شده است‌.

وی با گرامی‌داشت هفته بسیج دانش‌آموزی‌، اظهار داشت: تشکل‌های دانش‌آموزی همچون بسیج دانش‌آموزی می‌تواند فرزندان این سرزمین را در کنار یکدیگر همدل و هم هدف کند و توجه به این ظرفیت عظیم باید در دستور کار قرار گیرد.

محمودزاده‌ با تاکید بر تقویت اهداف تربیتی در مدارس و مراکز غیر دولتی کشور گفت: با یاری خداوند منان و یاد و خاطره شهید دانش‌آموز حسین فهمیده‌، روز نهم آبان‌ طرح چفیه‌های بهشتی در مدارس غیر دولتی سراسر کشور اجرایی می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش در تشریح این طرح گفت: در رویداد ملی چفیه‌های بهشتی یک هزار و 358 پایگاه بسیج دانش‌آموزی در یک هزار و 358 مدرسه غیر دولتی در سراسر کشور افتتاح می‌شود‌.

وی افزود‌: در این طرح که در ساعت 10 صبح روز نهم آبان ‌به شکل همزمان در سراسر کشور اجرایی می‌شود، مدارس غیر دولتی 32 استان و 750 منطقه کشور درگیر می‌شوند.

محمود‌زاده در پایان ضمن تقدیر از همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در عملیاتی شدن این رویداد ملی، تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح کلیه مدارس غیر دولتی بالای 100 نفر دانش آموز دارای پایگاه بسیج دانش‌آموزی می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار