رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی خبر داد:

برگزاری رویداد ملی چفیه‌های بهشتی در مدارس غیردولتی سراسر کشور

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش از برگزاری رویداد ملی چفیه‌‎های بهشتی در مدارس غیردولتی سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رویداد ملی چفیه‌های بهشتی در مدارس غیردولتی سراسر کشور

‌احمد محمودزاده ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره دانش‌آموز شهید حسین فهمیده گفت: حسین فهمیده دانش‌آموز شجاع و فداکاری بود که در دفاع از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی جان خود را داد تا درخت انقلاب به ثمر بنشیند و امروز روح بلند و جاودانه او در میلیون‌ها دانش‌آموز در سراسر کشور تکثیر شده‌است.

وی با گرامی‌داشت هفته بسیج دانش‌آموزی، اظهار کرد: تشکل‌های دانش‌آموزی همچون بسیج دانش‌آموزی می‌تواند فرزندان این سرزمین را در کنار یکدیگر همدل و هم‌هدف کند و توجه به این ظرفیت عظیم باید در دستور کار قرار گیرد.

محمودزاده، با تاکید بر تقویت اهداف تربیتی در مدارس و مراکز غیردولتی کشور گفت: با یاری خداوند منان و یاد و خاطره شهید دانش‌آموز حسین فهمیده، روز نهم آبان ماه طرح چفیه‌های بهشتی در مدارس غیردولتی سراسر کشور اجرایی می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش در تشریح این طرح گفت: در رویداد ملی چفیه‌های بهشتی یک هزار و ۳۵۸ پایگاه بسیج دانش‌آموزی در یک هزار و ۳۵۸ مدرسه غیردولتی در سراسر کشور افتتاح می‌شود.

وی افزود: در این طرح که در ساعت۱۰ صبح روز نهم آبان ماه به شکل همزمان در سراسر کشور اجرایی می‌گردد، مدارس غیردولتی ۳۲ استان و۷۵۰ منطقه کشور فعال می‌شوند.

محمود زاده در پایان ضمن تقدیر از همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در عملیاتی شدن این رویداد ملی، تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح کلیه مدارس غیردولتی بالای۱۰۰ نفر دانش‌آموز دارای پایگاه بسیج دانش‌آموزی می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار