در پردیس تئاتر خاوران تهران برگزار شد:

اختتامیه کشوری چهل و یکمین جشنواره‌ فرهنگی- هنری امید فردا

تهران (پانا) - اختتامیه کشوری چهل و یکمین جشنواره‌ فرهنگی - هنری امید فردا در پردیس تئاتر خاوران تهران با برگزاری کارگاه‌های گروهی در رشته‌های هنری از جمله هنرهای نمایشی، آوایی، ادبی، رسانه، فضای مجازی و هنرهای دستی و تجسمی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۶۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه کشوری چهل و یکمین جشنواره‌ فرهنگی- هنری امید فردا

اختتامیه کشوری چهل و یکمین جشنواره‌ی فرهنگی_هنری امید فردا در پردیس تئاتر خاوران تهران برگزار شد. این جشنواره هرساله در رشته‌های هنری از جمله هنرهای نمایشی، آوایی، ادبی، رسانه، فضای مجازی و هنرهای دستی و تجسمی برگزار می شود. امسال، هشتاد عنوان رشته‌ مختلف هنری در این جشنواره شرکت کردند.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، در بازدید از مراسم اختتامیه جشنواره امید فردا، ضمن بازدید از کارگاه‌های گروه‌های هنری مختلف و تماشای اجراهای نقالی، عروسک‌گردانی و نمایش، پای انتقادات و نظرات مربیان نشست.

محمدحسین پورثانی در حاشیه این دیدار به پانا بیان کرد: «هدف از این برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری، عمل به سند تحول، تربیت دانش‌آموزان تمام ساحتی و فعال کردن ظرفیت‌های فرهنگی دانش‌آموزان است. از ویژگی بارز جشنواره امسال، شرکت‌ دانش‌آموزان در کارگاه‌های اساتید مجرب است. همچنین در جشنواره امسال تمامی دانش‌آموزان راه یافته به مرحله کشوری، از دید ما برگزیده هستند.»

وی در ادامه افزود: «دانش‌آموزان ما باید بدانند که می‌توانند حرکت بزرگی را رقم بزنند؛ چرا که باور انسان به توانایی، خود نیمی از عمل است. دانش‌آموزانی که تا این مرحله آمده‌اند باید قدر توانایی خودشان را بدانند و باید به چنین حرکتی استمرار داد.»

همچنین محمدرضا علی‌صوفی، دبیر اجرایی چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا، ضمن بیان تفاوت‌های عمده جشنواره نسبت به سالهای گذشته، با اشاره به مهارت داوران و دبیران این دوره از جشنواره، اظهار کرد: «دو تفاوت عمده جشنواره امسال نسبت به سال‌های گذشته، کمتر شدن رقابت و برگزاری کارگاه‌های آموزشی‌ است؛ که جنبه آموزشی جشنواره را تقویت کرده است. دبیران جشنواره امسال از برترین دبیران کشور هستند. داوران نیز از بهترین داوران هنری کشور بودند. امیدداریم که بتوانیم در سال آینده نیز با این دوستان در بدنه جشنواره همراه باشیم.»

خبرنگار: سپیده خسروآبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار