مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تهران:

ایده‌های نوآورانه دبیران عاملی موثر در تربیت دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - در جلسه تقدیر از برگزیدگان ورزشی منطقه ۱۸، مدیر آموزش و پرورش منطقه اظهار کرد ایده‌های نوآورانه دبیران، عاملی موثر در تربیت دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۱۵۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
ایده‌های نوآورانه دبیران عاملی موثر در تربیت دانش‌آموزان است

در مراسم تقدیر از برگزیدگان ورزشی منطقه با حضور منصور هدایتی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه در جمع برگزیدگان ورزشی سال تحصیلی گذشته حضور یافت.

منصور هدایتی در این جلسه از اهتمام منطقه در جهت پیشبرد اهداف ورزشی یاد کرد و گفت: در جهت افزایش مکان های ورزشی و آموزشی خبرهای خوب ورزشی در منطقه در راه است. ورزش و تربیت بدنی، مبحثی است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ چرا که باعث رشد و شکوفایی جسم و روح، تقویت عملکرد مغز و افزایش هماهنگی بین اعضای بدن می شود‌. به همین دلیل است که معلمان تربیت بدنی نقش بسزایی در شناسایی استعداد‌های جسمی و همچنین رفع مشکلات جسمی دانش آموزان بر عهده دارند.

وی در جهت رشد استعدادهای ورزشی گفت: دبیران ورزش باید ظرفیت‌ها و استعداد‌های دانش‌آموزان را شناسایی کرده و با فرض اینکه این دانش آموزان فرزندان خود آنها هستند، کارهایی را انجام دهند که به آن‌ اعتقاد قلبی دارند.

وی ایده‌های نوآورانه دبیران را، عاملی موثر در تربیت دانش‌آموزان دانست و از آنها خواست تا از این ایده‌ها در موضوعات مختلف استفاده کنند.

هدایتی در پایان توضیحاتی در مورد برگزاری مسابقاتی با حضور دانش‌آموزان، مربیان ورزش و حتی والدین برای افزایش ارتباط بین خانواده و رشته تربیت بدنی ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار