بیانیه تشکل‌های اسلامی دانشگاه فرهنگیان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

تهران (پانا) - تشکل‌های اسلامی دانشگاه فرهنگیان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه تشکل‌های اسلامی دانشگاه فرهنگیان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«هُوَ الَّذِی أَخْرَجَ الَّذِینَ کَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْکِتَابِ مِنْ دِیَارِهِمْ لِأَوَّلِ الْحَشْرِ مَا ظَنَنْتُمْ أَنْ یَخْرُجُوا وَظَنُّوا أَنَّهُمْ مَانِعَتُهُمْ حُصُونُهُمْ مِنَ اللَّهِ فَأَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَیْثُ لَمْ یَحْتَسِبُوا وَقَذَفَ فِی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُمْ بِأَیْدِیهِمْ وَأَیْدِی الْمُؤْمِنِینَ فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ»

ترکیدن بغض چندین ساله ملت مسلمان و استوار فلسطین تحت عنوان طوفان الاقصی که هیبت پوشالی رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی را نمایان ساخت، اولین گام برای فروریختن بنیان‌های سُست این رژیم کودک‌کش است.

رژیم غاصب صهیونیستی رفتنی است و این کلام، ریشه در آیات و روایاتی دارد که ظلم را پایدار نمی‌داند همانگونه که امام علی علیه السلام فرمودند :يَوْمُ آلْمَظْلُومِ عَلَى الظَّالِمِ أَشَدُّ مِنْ يَوْمِ الظَّالِمِ عَلَى آلْمَظْلُومِ

این عملیات مسبب فخر آزادگان جهان و خروش ملت مسلمان و آزاده جهان شده است به نحوی که در اقصی نقاط جهان، خیل عظیمی از مجاهدان داوطلبانه سعی بر حضور در قبله‌گاه پیشین مسلمانان دارند و سیل جمعیت در کشورهای همسایه فلسطین اشغالی همچون اردن، مصر و لبنان بیانگر این موضوع است.

جنایات سازمان‌یافته و اقدامات غیرانسانی که برگرفته از مبانی غیرانسانی صهیونیستی است، قلب آزادگان جهان را به درد آورده است. استفاده از بمب‌های ممنوعه فسفری و هجوم به اجتماعات انسانی و مراکز غیرنظامی، تنها بخش کوچکی از اقدامات چرکین و غیرانسانی این رژیم می‌باشد.

نگاه انسانی به قضیه فلسطین از سوی دولت‌ها و سازمان‌های بین‌الملل حداقل کاری است که در راستای قرار گرفتن در سمت حق و حقانیت می‌توانند انجام دهند.

تشکل‌های اسلامی دانشگاه فرهنگیان ضمن ابراز انزجار مکرر از رژیم ظالم غاصب، بار دیگر همدردی و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام می‌کند.

تشکل‌های اسلامی دانشگاه فرهنگیان»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار