طنین شعارهای ضد صهیونیستی درسومین یادواره شهدای گردان‌های ادوات و ضد زره قم

قم (پانا) - سومین یادواره 253 شهید گردان‌های ادوات و ضد رزه لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) شب گذشته با طنین شعارهای ضد استکباری و ضد صهیونیستی در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
طنین شعارهای ضد صهیونیستی درسومین یادواره شهدای گردان‌های ادوات و ضد زره قم

سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل طی سخنانی در سومین یادواره شهدای گردان های ادوات و ضد زره لشکر 17، با اشاره به برخی شهدای نام آور لشکر که نام شان در گردان های ادوات و ضد زره ثبت شده، اظهار کرد: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و معرفی سبک زندگی آنان، مصداق مشخصی از جهاد تبیین است.

همچنین امیرحسین عباسیان رییس ستاد سومین یادواره شهدای گردان های ادوات و ضد زره لشکر 17 با ارائه گزارشی از برگزاری یادواره، گفت: گردان های فوق 253 شهید تقدیم کرده اند که 114 شهید برای استان قم و 139 شهید متعلق به استان های قزوین، زنجان، مرکزی و سمنان هستند.

در مراسم فوق، سردار حسین کاجی راوی و پیشکسوت دفاع مقدس با بیان جزییاتی از حضور خود در جمع حزب الله لبنان عنوان کرد: روحیه و انرژی و انگیزه دفاع در نیروهای حزب الله موج می زند و رژیم صهیونیستی با آن همه دبدبه و کبکبه، کانه یک مرده است.

وی افزود: جا دارد یاد و خاطره امام موسی صدر را که متولد و بزرگ شده قم بود و شهیدانی همچون رستگار مقدم از رزمندگان قم که به همراه حاج احمد متوسلیان توسط عمال رژیم صهیونیستی ربوده شد و نیز دیگر شهدای قمی در نبرد با رژیم صهیونیستی را گرامی بداریم.

کاجی گفت: رزمندگان گردان های ادوات و ضد زره در تمامی 17 عملیات لشکر 17 حضور داشتند و همچون فرشته های نجات نقش آفرینی کردند و باید خاطرات و آثار آنان جمع آوری و ثبت شود.

در این مراسم دانش آموز نازنین مریم کربلایی دانش آموز کلاس پنجم مدرسه حضرت معصومه(س) ناحیه یک قم دکلمه ای را در وصف شهدا قرائت کرد.

این مراسم با پرچم گردانی پرچم های متبرک حرمین امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و عزاداری و مرثیه سرایی حاج علی مالکی نژاد در وصف شهدا و به مناسبت شهادت جمع زیادی از مردم فلسطین در غزه همراه بود؛ همچنین شرکت کنندگان با مشتهای گره کرده و فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل انزجار خود را از اقدامات ننگین رژیم صهونیستی در کشتار مردم اعلام کردند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار