بیانیه‌ دانش‌آموزان خراسان‌رضوی در حمایت از فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی

مشهد (پانا) - دانش‌آموزان سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی طی بیانیه‌ای حمایت کامل خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار و محکومیت خود را نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

کد مطلب: ۱۴۱۴۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه‌ دانش‌آموزان خراسان‌رضوی در حمایت از فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی

بیانیه‌ی دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اقدامات رژیم صهیونیست به شرح زیر است:

یبسم الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَهِنُوا وَلاَ تَحْزَنُوا وَأَنتُمُ الأَعْلَوْنَ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ

و سست نشوید! و غمگین نشوید! و شما برترید اگر ایمان داشته باشید!امروز که بر طلیعه‌ی حق، نور آیات خداوند تجلی‌گر شده است و عالمیان و مسلمانان از مقاومت تصویر خوش نقش‌تری را بر ذهن‌ها نگاشته‌اند، ندای ما نیز همراه با کودکان، جوانان، زنان و مردان فلسطینی، غوغای استقامت را طنین‌انداز قفس‌های ظالمان خواهد کرد!

پس ما نیز به همانند نوجوانان فلسطینی بی‌تابانه از مقاومت در برابر ظلم، به میدانی قدم خواهیم گذاشت که درس بزرگ ورود به آن را از حاج قاسم‌هایمان آموخته‌ایم، مقاومتی که امروز از ما ساخته است نبضی جریان‌ساز برای همدلی در عالم خواهد بود.

ما دانش آموزان نیز نماینده دانش آموزان ایران و خراسانیم برای رساندن پیام همدلی! وحدت! حمایت نوجوانان و کودکان فلسطینی و در عین حال آن نفرت! محکومیت و سرکوب رژیم غاصب صهیونیستی!

آن زمان که بیننده‌ی تصاویر سخت حملات صهیونیست‌ها می‌شویم از جان باقری‌ها و صارمی‌ها شده برای مقابله با کودک‌کشی و ظلم، بستن آب بر آنان و بمباران بیمارستان‌هایشان با قدرت ایستاده‌ایم.

امروز ما با سلاح خود به میدان نبرد با اسرائیل به میدان می‌آییم. برای نشر حمایت‌هایی که از جان این انسان‌ها برای مردم بی‌گناه غزه و فلسطین برخاسته است و به راستی که دوربین ما، قلم‌هایمان و روایتگری‌هامان از ظلم، قدرتمند‌تر از سلاح‌های این رژیم غاصب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار