اعزام دانش‌آموز خبرنگاران آذربایجان شرقی به اردوی ملی پانا

تبریز (پانا) - دانش‌آموز خبرنگاران استان آذربایجان شرقی در دوره پسران با بدرقه مدیر کل آموزش و پرورش استان به اردوی ملی پانا اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۴۱۳۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش‌آموز خبرنگاران آذربایجان شرقی به اردوی ملی پانا

مسعود سعادتی با حضور در باشگاه فرهنگیان تبریز در جمع دانش آموز خبرنگاران اعزامی به اردوی ملی شور و شعف وصف نشدنی این جمع را ارزشمند دانست و گفت: جامعه بیش از هر زمان دیگری به نوجوانانی هدفمند و برنامه ریز همچون شما که در آینده کشور اثرگذار باشد نیازمند است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: دنیا را اخبار رسانه ها کنترل می کنند نه واقعیت ها، بنابراین ایفای نقش شما در حوزه رسانه بسیار حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: اینکه شما خبرگزاری را انتخاب کرده آید دور اندیشی و فهم بالای مفاهیم اجتماعی را نشان می دهد.

پناه علی حسین زاده نیز در جمع دانش آموز خبرنگاران پانا گفت: کشف استعدادهای دانش آموزان در عرصه های مختلف موجب موفقیت می شود و امیدواریم از استعدادی که در شما دانش آموزان وجود دارد در راستای اعتلای خود و میهن استفاده کنید.

گفتنی است این دوره آموزشی برای نخستین بار و با شعار «اینجا مرکز عالم است» در جهت تربیت خبرنگار دانش‌آموز برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این دوره، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت سواد رسانه‌ای، کسب مهارت‌های خبرنگاری و پوشش صحیح اخبار دانش‌آموزی است.

در اولین دوره از اردوی ملی و تخصصی آموزش خبرنگاری پانا، 1500 دانش‌آموز دختر و پسر از 723 منطقه آموزش و پرورش کشور‌ شرکت خواهند کرد که مراسم افتتاحیه اردوی دختران 17 مهر 1402 برگزار شد و تا 20 مهر به پایان رسید. همچنین اردوی پسران نیز از تاریخ ۲۴ مهر آغاز و در ۲۷ مهرماه به اتمام می‌رسد.

لازم به ذکر است در پایان این دوره به افراد شرکت‌کننده گواهی معتبر اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار