رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران:

انتصاب‌ها در شهرداری حق شهردار است

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت انتصابات در شهرداری، اشکال قانونی ندارد و حق شهردار است، اما ضرورت ایجاد انگیزه در کارمندان قدیمی شهرداری نیز باید لحاظ شود.

کد مطلب: ۱۴۱۳۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب‌ها در شهرداری حق شهردار است

نرجس سلیمانی در یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورا با اشاره به حس سرخوردگی کارکنان در شهرداری تهران، اظهار کرد:بر اساس آنچه شهرداری اعلام کرده به صورت آماری ۹۲ درصد انتصابات از داخل شهرداری است و اگر ۸۰۰ پست مدیریتی داشته باشیم شهرداری پذیرفته که ۶۴ نفر از مدیران از بیرون از مجموعه به کار گرفته شده اند که معادل هشت درصد خواهد بود.

وی افزود: تغییرات مداوم و پی در پی در مدیریت نشان می دهد که این هماهنگی مورد انتظار در سطح عالی نبوده است. ۲۰ ماه بیشتر از عمر مدیریت شهری فعلی نمانده و نمی توان چند هندوانه را به دست یک نفر سپرد.

سلیمانی با بیان اینکه کسی به توانمندی آقای هرمزی شکی ندارد، یادآور شد: مگر در شهرداری قحط الرجال است که چند جایگاه مدیریتی را به یک نفر سپرده اند؛ در حالیکه مدیرانی یا صادر شده و یا در جایگاه های بی ربط فریز شده اند. آیا برای سرپرستی چند روزه، یک فرد متخصص و قابل اعتماد وجود نداشته که مسئولیت به او واگذار شود؟

وی ادامه داد: اگر به سرمایه های انسانی توجه نکنیم بازخورد آن را در بین مردم خواهیم دید؛ امور را کارشناسان انجام می دهند و اگر آنها را در شرایطی قرار دهیم که ناامید شوند، عملکرد خود را در سطح شهر نشان خواهد داد. به ویژه در حوزه حمل و نقل که هر تصمیمی می تواند در زندگی ۱۰ میلیون نفر اثرگذار باشد. چطور یک نفر می تواند به چندین حوزه تسلط داشته باشد.

سلیمانی تأکید کرد: بنده می دانم این انتصابات، اشکال قانونی ندارد و شهردار حق دارد که خود انتخاب کند اما انتظار داریم نگاه خود را به این مسئله تغییر دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار