دختران دانش‌آموز منطقه ۵ به اردوی راهیان نور اعزام شدند

تهران (پانا) - ۲۰۰ نفر از دختران منطقه ۵ آموزش و پرورش تهران راهی سفر پر از نور و معنویت راهیان نور غرب کشور شدند‌ تا به برکت خون شهدا، از غبار زمین جدا شوند و در مسیر معنویت گام بردارند.

کد مطلب: ۱۴۱۲۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دختران دانش‌آموز منطقه ۵ به اردوی راهیان نور اعزام شدند

۲۰۰ نفر از دانش آموزان دختر مدارس منطقه ۲۲ از روز ۱۶ مهر سفر معنوی خود را به سمت مناطق عملیاتی غرب کشور آغاز کردند.

دانش آموزان مدارس منطقه ۲۲ در مرحله دوم سفر راهیان نور غرب کشور از آموزش و پرورش منطقه ۵ به همراه مربیان و مدیران مدارس و همکاران اداره و بسیج ناحیه عمار،به مدت چهار روز راهی این سفر پر از نور و معنویت شدند و به زیارت یادمان شهدا در استان‌ کرمانشاه رفتند تا با آرمان‌های شهیدان عهدی دوباره ببندند.

دانش آموزان دختر در طول سفر از مزار شهید همدانی، باغ موزه دفاع مقدس همدان، پادگان ابوذر سر پل ذهاب، یادمان شهید شیرودی، منطقه بازی دراز، یادمان مطلع فجر و ...دیدن و زیارت کردند.

هدف از اعزام کاروان‌ راهیان نور دانش آموزی از منطقه، تبلیغ و ترویج فرهنگ و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و تبیین ابعاد دفاع مقدس، حماسه‌های شهدا و تشریح مناطق عملیاتی برای نسل‌های جوان بود که به تعبیر مقام معظم رهبری، راهیان نور، فناوری است برای استخراج معادن طلا که همان مفاهیم دفاع مقدس است و همه کسانی که در این مناطق حضور پیدا می‌کنند باید نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌ها، معرفت پیدا کنند.

در طول سفر راویان دفاع مقدس برای دانش آموزان از دوران جنگ و دفاع مقدس روایت کردند و آنها را با آرمان های شهدا و ۸ سال دفاع مقدس بیشتر آشنا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار