کسب ۱۷ مقام برتر استانی در دوره معلم پژوهنده توسط آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران

تهران (پانا) - معلمان پژوهنده آموزش و پرورش منطقه ۵ شهر تهران با کسب ۶ مقام اول استانی، ۵مقام دوم استانی و ۶مقام سوم استانی در بیست و ششمین دوره معلم پژوهنده در سال ۱۴۰۲ بر سکوی افتخار قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۴۲۸۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۱۷ مقام برتر استانی در دوره معلم پژوهنده توسط آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران

در بیست و ششمین دوره کشوری معلم پژوهنده سال ۱۴۰۲، ۳۰ نفر از معلمان توانمند و پرتلاش آموزش و پرورش منطقه ۵ توانستند با ارائه طرح‌های انفرادی و گروهی، آثار برجسته و اثر بخشی را از خود بر جای گذاشته و ۱۷ عنوان برتر استانی را به خود اختصاص دهند.

بی شک کسب این موفقیت بزرگ و رشد ۱/۶ برابری این مجموعه نیز حاصل برنامه ریزی، همراهی و همدلی مدیریت مجموعه، معاونت های پشتیبانی، پژوهشی، پرورشی و آموزشی منطقه و همه همکاران مدارس در اجرای مراحل طرح بوده است.

در راستای این موفقیت، معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی منطقه ۵ عنوان کرد: برنامه معلم پژوهنده به منظور بهبود فرایند تعلیم و تربیت، اندیشه‌ ورزی و جستجو‌گری و با هدف گسترش فرهنگ پژوهش، همه ساله برگزار می‌شود و هدف اصلی معلمان پژوهشگر، حل مساله مبتلا به کلاس درس و بهسازی آموزش و یادگیری است و کسب این موفقیت ارزنده و بی نظیر که نتیجه زحمات ارزشمند همکاران ساعی و پرتلاش است را ارج می نهیم و با کمال خرسندی و افتخار، حضور مجموعه آموزش و پرورش منطقه ۵ به ویژه معلمان پرتلاش و کوشا و توانمند برگزیده، مدیران دلسوز مدارس و عوامل برگزاری بیست و ششمین دوره معلم پژوهنده و دیگر دست اندر کاران این رویداد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

شایان ذکر است در سال ۱۴۰۱، ۱۹ معلم پژوهنده آموزش و پرورش منطقه ۵ توانستند ۱۲ مقام برتر استانی را کسب کنند که این آمار در سال ۱۴۰۲ رشد چشمگیری داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار