اجرای طرح آرامش در شهر در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از اجرای طرح آرامش در شهر در سطح استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت در این طرح 150 خرده فروش و توزیع کننده‌ مواد مخدر و متهم دستگیر شدند.

کد مطلب: ۱۴۱۲۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح آرامش در شهر در خراسان جنوبی

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان و معتادان موادمخدر، طرح آرامش درشهر را در مناطق آلوده و جرم‌ خیز را در سطح استان اجرایی کردند.

وی بیان کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی محل های شناسایی شده را بازرسی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: مأموران در این عملیات پاتوق های شناسایی شده را بازرسی کردند و در مجموع مقدار287کیلو و 304گرم انواع مواد مخدرکشف و تعداد 76 نفر خرده فروش و 74نفر متهم در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ فولادی با اشاره به این که اجرای این طرح، موجب رضایتمندی شهروندان و همچنین تقدیر و تشکر آنان را به همراه داشته است؛ تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر ، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار