مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه سملقان:

ایستادگی ملت فلسطین با رشادت، شجاعت و قدرت مقاومت به پیروزی تحقق خواهد یافت

مانه وسملقان(پانا) - رئیس آموزش و پرورش شهرستان مانه وسملقان گفت نبرد جوانان غیور فلسطینی با رژیم سفاک صهیونیستی با تحمیل شکست خفت بار دیگری در استمرار مسیر قبلی به اسراییل پایان خواهد یافت و پیروزی میدانی مقاومت فلسطین در برابر تجاوزات، آدمکشی‌ها و کودک کشی‌های رژیم صهیونیستی تحقق خواهد یافت.

کد مطلب: ۱۴۱۱۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ایستادگی ملت فلسطین با رشادت، شجاعت و قدرت مقاومت به پیروزی تحقق خواهد یافت

پیام محسن روحانی مدیر آموزش وپرورش شهرستان مانه سملقان در پی طوفان الاقصی بدین شرح است:

ایستادگی ملت فلسطین و رشادت، شجاعت و قدرت مقاومت فلسطین موجب شد بار دیگر این رژیم جنایتکار در تحقق بسیاری از اهدافش با شکست مواجه شود.

امروز صهیونیست ها و این رژیم اشغالگر در بدترین شرایط خودش قرار دارد امروز اسرائیل جنایتکار مانند یک خانه شیشه ای جزء آسیب‌پذیرترین اماکن در کل خاورمیانه است، این یعنی تمام ابزارهای جنگی و حتی امکانات اتمی اش در خطر جدی قرار گرفته است و به آسانی تمام امکانات نظامی اسرائیل قابل از بین رفتن است و شکننده است و برای خودشان نیز قابل استفاده نیست اما فلسطینی‌ها قدرتمند تر شده اند و امکاناتشان بسیار قوی تر از گذشته است.

این نبرد پرافتخار و موفقیت عظیم را محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر عزیز انقلاب اسلامی حضرت‌آیت الله امام خامنه ای و همه آزادی خواهان عالم خصوصا برادران و خواهران مجاهد در فلسطین تبریک عرض می نماییم. امید آنکه این خیل عظیم سربازان تسریع کننده ظهور منجی بشریت (عج)و برپا دارنده عدالت باشد.

خبرنگار:محمدمروتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار