معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

توسعه پیش‌دبستانی از سیاست‌های آموزش و پرورش است

ارومیه (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در خصوص اهمیت دوره پیش‌دبستانی اظهار کرد یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش توسعه پیش‌دبستانی است و دانش‌آموزان قبل از 6 سالگی وارد پیش‌دبستانی می‌شوند که این موضوع در مناطق محروم و دو زبانه مورد توجه است.

کد مطلب: ۱۴۱۰۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
توسعه پیش‌دبستانی از سیاست‌های آموزش و پرورش است

سجاد قاسمی در آیین استانی جشن غنچه ها وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان نقش اصلی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان دارند، اظهار کرد: همکاری نزدیک اولیا، مربیان و معلمان می‌تواند در تربیت دانش‌آموزان موثر باشد.

وی افزود: معلمان ابتدایی را جزو زحمتکش‌ترین معلمان دانست و اظهار کرد: دانش‌آموزان پایه اول را خوب بشناسید، زیرا شناخت، اولین گام برای تربیت است و باید با جدیدترین روش‌های تربیتی برای رشد فرزندان این مرز و بوم آشنا شد.

قاسمی ادامه داد: در سال گذشته درصد تحت پوشش پیش دبستانی 14 درصد افزایش یافت و امیدواریم این درصد در یک سال آینده بیش‌تر شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان غربی معلمان را اصلی‌ترین رکن آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در سال جدید در راستای توانمندسازی، افزایش شایستگی‌ها و مهارت‌های حرفه‌ای و انگیزه همکاران، کارهای لازم را انجام دهیم.

گفتنی است مراسم جشن غنچه‌ها بمناسبت گرامیداشت روز ملی کودک در سالن اجتماعات امام علی (ع) ناحیه دو ارومیه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار