مدیر اداره آموزش و پرورش کهریزک در جلسه شورای پرورشی و تربیت بدنی:

ضرورت اجرای مطلوب فعالیت‌های پرورشی بر اساس برنامه‌های فراگیر پرورشی

کهریزک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کهریزک در اولین جلسه شورای پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ‌این منطقه در سال تحصیلی جدید، بر اهمیت اجرای فعالیت‌های پرورشی تاکید کرد و اجرای برنامه‌های پرورشی بر اساس محورهای پنج‌گانه و اهداف برنامه‌های فراگیر پرورشی را مهم برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت  اجرای مطلوب فعالیت‌های پرورشی بر اساس برنامه‌های فراگیر پرورشی

جلسه شورای پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بخش‌کهریزک با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تربیت و کارشناسان این حوزه در دفتر مدیر اداره آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد.

علی‌اصفهانی، مدیر آموزش و پرورش بخش‌کهریزک بر اجرای مطلوب فعالیت‌های پرورشی منطقه در راستای تحقق اهداف برنامه‌های فراگیر پرورشی و محورهای پنج‌گانه تاکید کرد و افزود: می‌بایست برنامه‌ریزی‌های دقیق برای اجرای این فعالیت‌ها صورت گیرد.

اصفهانی به اجرای برنامه‌های پربار پرورشی در سال تحصیلی گذشته اشاره و بیان کرد: در سال گذشته برنامه‌های متنوع و ارزشمندی در حوزه‌های مختلف پرورشی صورت گرفته ولی به دلیل نبود نیروی روابط عمومی و رابط پانا انعکاس خبری در این موارد به خوبی انجام نشده است. امیدواریم امسال با حضور نیروهای این پست خلاء‌های موجود، برطرف و اخبار فعالیت‌های حوزه پرورشی اطلاع‌رسانی شود.

وی بر اهمیت برگزاری اردوها با محتوا و هدف مناسب و کارآمد تاکید و خاطرنشان کرد: در اردوهای دانش‌آموزی، نباید همه خدمات در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرد، زیرا این خدمات در خانواده و مدرسه در دسترس دانش‌آموزان وجود دارد بلکه در اردو، دانش‌آموزان با تلاش به امکانات دست پیدا کنند و روحیه همکاری در راستای رسیدن به اهداف، در آنان تقویت شود.

وی اجرای فعالیت‌های حوزه‌های مختلف پرورشی را در توانمندی و موفقیت دانش‌آموزان، ثمربخش خواند و بیان کرد: در سال گذشته اقدامات واحد مشاوره اداره و اجرای همایش "راه دانشگاه"، برنامه مفیدی در انتخاب رشته دانش‌آموزان بوده است و امسال هم باید با جدیت پیگیری شود، همچنین با توجه به مسائل و معضلات متعدد دانش‌‌آموزان، می‌بایست این برنامه‌ها در سطوح پایین‌تر نیز اجرا شود.

اصفهانی ضمن معرفی امام‌جمعه جدید کهریزک، بر اهمیت جایگاه نماز جمعه تاکید و اذعان کرد: خوشبختانه همکاران‌ فرهنگی در نماز جمعه منطقه حضور پررنگی دارند، بنابراین باید برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود که دانش‌آموزان نیز به صورت گسترده‌تری در نماز جمعه شرکت کنند و برای مجری‌گری و موذن از ظرفیت دانش‌آموزان استفاده شود که این امر باعث رشد و تعالی آن‌ها می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش کهریزک در پایان خواستار استفاده از تمام ظرفیت‌های منطقه از جمله مراکز دارالقرآن و کانون‌های تربیتی شد و گفت: نکته حائز اهمیت، برگزاری زنگ‌های قرآن در دارالقرآن است، اگر مدارس دسترسی به دارالقرآن ندارند می‌توانند زنگ‌های قرآن را در نمازخانه مدارس تشکیل دهند و این فعالیت ارزشمند نباید متوقف شود.

خبرنگار: لیلا سادات کربلائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار