مدیر آموزش و پرورش کلات:

جشن عاطفه‌ها فرصتی مناسب برای آموزش عینی مفهوم ایثاربین هم‌ نوعانمان است

کلات(پانا)-جشن عاطفه‌ها فرصتی مناسب برای آموزش عینی مفهوم ایثار و از خودگذشتگی و فداکاری و تقسیم داشته هایمان بین هم‌ نوعانمان است.

کد مطلب: ۱۴۰۸۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه‌ها فرصتی مناسب برای آموزش عینی مفهوم ایثاربین هم‌ نوعانمان است

صبح امروز یکشنبه نهم مهرماه ۱۴۰۲،جشن شور عاطفه ها با حضور علی صلاحی فرماندار شهرستان،رمضان پروانه مدیر دستگاه تعلیم و تربیت،سرهنگ کردستانی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان،مسئولین و دانش آموزان به صورت نمادین و همزمان با سراسر شهرستان در آموزشگاه ابتدایی دخترانه شهید جهانی دربند برگزار شد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات در این مراسم تشریح کرد: ما از دین مقدس اسلام آموخته ایم که هر گاه در جایی کسی نیازمند کمکی باشد به یاری او بشتابیم. جشن عاطفه ها برای تقسیم دوستی ها،محبت ها و صمیمیت ها در بین همدیگر است.

رمضان پروانه افزود:جشن عاطفه‌ها اگر در قدم اول کمک به همنوع و دوستی و محبت به دیگران است در قدم بعدی آموزش یکی از مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان است.

وی بیان نمود: ما در دنیایی هستیم که باید به محیط اطرافمان توجه داشته باشیم و کمک به دیگران هم به لحاظ دینی و هم انسانی و بر اساس آنچه در قرآن و احادیث ائمه و پیامبر آمده است یکی از مسائل مهم و حائز توجه است.جشن عاطفه‌ها در واقع فرصتی مناسب برای آموزش عینی مفهوم ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی و تقسیم داشته‌هایمان بین هم‌ نوعانمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار