معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

جشن عاطفه‌ها با شعار «آینده‌ساز باشیم» در مدارس استان برگزار شد

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت پویش خداپسندانه جشن عاطفه‌ها با شعارآینده‌ساز باشیم در مدارس سراسر استان البرز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه‌ها با شعار «آینده‌ساز باشیم» در مدارس استان برگزار شد

سردار فتح الهی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در آیین متمرکز استانی جشن عاطفه ها عنوان کرد: هدف از برگزاری این پویش توسعه و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و تامین بخشی از مایحتاج ضروری و تحصیلی دانش آموزان نیازمند با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره ) و مشارکت فعال فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا در آغاز سال تحصیلی می باشد.

وی افزود: دستگیری و حمایت از دانش آموزان نیارمند، برقرای عدالت اجتماعی و نصیب برابر آموزشی ، رفع فقر و تبعیض و ایجاد زمینه مشارکت و تقویت روحیه مسئولیت پذیری در این فعالیت اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری این پویش می باشند.

فتح الهی با اشاره به برگزاری مراسم استانی جشن عاطفه ها گفت: این مراسم همراه با برنامه های متنوع دانش آموزی و تربیتی نظیر؛ اجرای جنگ شادی، سرودهای گروهی و همگانی، دکلمه‌خوانی، مسابقات جذاب، ایجاد بازارچه های خیریه و رزمایش مواسات و همدلی با همت سازمان دانش آموزی و سایر دستگاه های مرتبط به صورت متمرکز در دبستان دخترانه نرجس ناحیه یک کرج برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار