معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

جعل و کلاهبرداری به اعتماد عمومی خدشه وارد می‌کند

بیرجند (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت جعل و کلاهبرداری موجب افزایش بی‌اعتمادی مردم می‌شود و به اعتماد عمومی جامعه خدشه وارد می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۰۸۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
جعل و کلاهبرداری به اعتماد عمومی خدشه وارد می‌کند

سید محمدرضا طالبی با بیان این مطلب در کارگروه پیشگیری و مقابله با جعل مدارک و اسناد رسمی که صبح امروز و به منظور بررسی آخرین وضعیت جعل و کلاهبرداری در استان و ارائه راهکارها و پیشنهادات در خصوص پیشگیری از جعل اسناد و مدارک دولتی برگزار شد، خاطرنشان کرد: جعل، اعتماد عمومی جامعه را نشانه رفته و آثار، تبعات و پیامدهای سوئی بدنبال دارد.

وی متذکر شد: باید با به‌کارگیری همه ظرفیت‌های حوزه‌های پیشگیرانه، اطلاع رسانی کافی و آگاهی بخشی کامل درخصوص روش‌ها و شیوه‌های جعل صورت گیرد.

معاون استاندار در ادامه به ارائه راهکارهایی در زمینه پیشگیری و سوء استفاده از مدارک هویتی با توجه به در پیش رو بودن دو انتخابات مهم پرداخت.

طالبی اظهار کرد: همه دستگاه های مرتبط با توجه به تکالیف مقرر در آیین‌نامه ابلاغی مربوطه، اقدامات لازم را در دستور کار قرار داده و با بازخوردگیری مستمر و ارزیابی از نتایج اقدامات، نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را مرتفع کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار