مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات:

یکی از مطالبات اساسی نظام از آموزش و پرورش تربیت درست دانش‌آموزان است

کلات(پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات گفت یکی از مطالبات اساسی نظام از آموزش و پرورش تربیت درست دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۰۸۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مطالبات اساسی نظام از آموزش و پرورش تربیت درست دانش‌آموزان است

جلسه شورای معلمان و دبیران مدارس روستاهای آقداش،قله زو و سیرزار برگزار شد.

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و قدردانی از زحمات سال گذشته همکاران گفت: امیدواریم در سال تحصیلی جدید با همیاری، همدلی و همفکری شما خوبان اتفاقات مطلوبی را تا پایان سال رقم بزنیم .

وی افزود: ارتقاء سطح کیفی و کمی‌ آموزش را در طول سال تحصیلی مد نظر داریم و انتظار داریم ضمن احصاء نتایج سال گذشته، در پایان نتیجه ی عملکرد شما با آن تفاوت داشته و زحمات شما به نتیجه بنشیند. بنابراین، آنالیز درستی از وضعیت دانش آموزان خود داشته باشید و بر مبنای وضع موجود برنامه ریزی کنید تا به امید خدا به وضع مطلوب دست یابید.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت در بخش دیگری از سخنان خود، یکی از مطالبات اساسی نظام را تربیت درست دانش آموزان دانست و اظهار کرد: همه‌ با هم‌ برای تربیت گام برداریم و همه ی‌ معلمان باید پای کار تربیت باشند و مهارت های زندگی و اجتماعی را به سرمایه ی خانواده ها که در اختیار ما قرار دارند ،آموزش دهید.

وی ارتباط موثر با اولیا را مورد تاکید قرار داد و گفت: انرژی مثبت را به اولیای عزیزمان القاء نماییم و از تزریق نقاط ضعف دانش آموزان به آنها بپرهیزیم. بدنبال سرزنش کردن نباشیم، گاهی از اقداماتی که آنها در قبال مدرسه و آموزش به دانش آموز انجام می دهند تشکر‌ نماییم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات افزود: امیدواریم نتایج مطلوبی را در پایان سال تحصیلی با کار جهادی شما عزیزان به دست آوریم.این دانش آموزان همچون فرزندان شما هستند،در مسائل آموزشی و تربیتی از هیچ کوششی دریغ ننکید.

رمضان پروانه در پایان تشریح کرد: این گونه جلسات برای بررسی نقاط ضعف و ارتقای نقاط قوت است، از دیدگاه شما معلمان محترم نباید هیچ‌ مسئله ای دور بماند،ما برای بالا رفتن جایگاه تعلیم و تربیت نیازمند اینگونه گفتگوهای دوطرفه هستیم.

در ادامه همکاران نیز به بیان نظرات، دیدگاه ها،چالش ها و موضوعات پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار