معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

شهدا افراد قابل افتخار و الگوی واقعی جامعه هستند

اصفهان (پانا) - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت شهدا افراد قابل افتخار و الگوی واقعی جامعه و کسانی هستند که به شکل گمنام در بین مردم زندگی می‌کردند و در دوران زندگی هم حیات فداکارانه داشتند.

کد مطلب: ۱۴۰۸۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
شهدا افراد قابل افتخار و الگوی واقعی جامعه هستند

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در یادواره شهدای شهر سفیدشهر آران و بیدگل عنوان کرد: در دنیای امروزی که بازار سلبریتی و صنعت شهرت گرم است، بعضی افراد با استفاده از این صنعت، پیش چشم ما بزرگ جلوه داده شده اند.

وی گفت: هرچند ممکن است آن افراد قابلیت هایی در حوزه های هنر، ورزش و اقتصاد داشته باشند، تبلیغ پیرامون این افراد و نشان دادن تجملات بی حد و حصر زندگی آنها ممکن است نگاه افرادی را جذب کند اما این افراد نمونه واقعی قابل افتخار نیستند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: هر نقطه از کشور ما از یک شهید والامقام عزت گرفته و امام خمینی (ره) فرمودند که مردم باید بدانند به چه کسی افتخار کنند.

وی گفت: عموم مردم بعد از سال های متمادی به یاد شهدا هستند و همیشه آنها را قهرمانان خود می دانند، شهدا همواره مستحق یاد و پاسداشت هستند.

قاضی زاده هاشمی گفت: خداوند به شهدا عظمت داده چون آنها حجتی بر ما و نمونه ای از زندگی ما هستند و انتظار شهیدان از ما زندگی خداپسندانه و دوری از مادیات و خواهش های دنیایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار