رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور:

دانش‌آموزان، مهم‌ترین انگیزه برای خیرین مدرسه‌ساز هستند

کرج (پانا) - رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در حاشیه افتتاح مدرسه خیری حاج محمد کریم فضلی منطقه کیانمهر اظهار کرد استان البرز کمترین سرانه فضای آموزشی را در کشور دارد و به همین جهت باید تلاش بیشتری برای ساخت مدرسه صورت گیرد، در پروژه‌های ساختمانی جدید که بعضاً بسیار هم پرتراکم هستند، می‌بایست ساخت مدرسه در اولویت قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان، مهم‌ترین انگیزه برای خیرین مدرسه‌ساز هستند

ناصر قفلی، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور عنوان کرد: مهاجرت گسترده از سایر استان ها و حضور اتباع باعث شده است استان البرز یکی از مهاجرپذیرترین استان های کشور و متراکم ترین استان‌ها از نظر سرانه فضای آموزشی باشد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم، چرا که اگر شهدا نبودند ما اینجا نبودیم و امکانی برای انجام هر نوع فعالیتی از جمله کار خیر و ساخت مدرسه نداشتیم.

قفلی در ادامه از آموزش و پرورش استان البرز ، نوسازی مدارس و سایر متولیان استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: وجود کلاس بالای ۳۰ نفر و فقدان فضای استاندارد آموزشی برای همه ما نقص است و خدا را شاکریم که با همکاری متولیان این امر در استان، از جمله آموزش و پرورش و نوسازی و به ویژه استانداری البرز اتفاقات خوبی در حوزه مدرسه سازی افتاده است.

وی در پایان دانش آموزان را امید آینده کشور توصیف کرد و گفت: شما دانش آموزان مهمترین انگیزه خیرین برای فعالیت خیری و ساخت مدرسه هستید و باید برای آینده و ساخت ایران قوی آماده باشید.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار