در چهارمین هم‌اندیشی مدیران مدارس منطقه ۲ عنوان شد:

نقش بی‌بدیل مدیران مدارس در شناسایی و مقابله با عوامل تنش‌زا در میان دانش‌آموزان

تهران (پانا) - در هم اندیشی مدیران مدارس منطقه ۲، با اشاره به عوامل داخلی و خارجی و شکل‌گیری تنش ها در سطح جامعه، بر نقش بی‌بدیل مدیران مدارس در شناسایی و برخورد مدبرانه با این قبیل التهابات در سطح مدارس و افزایش آگاهی نسل جوان کشور نسبت به آسیب‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تأکید شد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
نقش بی‌بدیل مدیران مدارس در شناسایی و مقابله با عوامل تنش‌زا در میان دانش‌آموزان

چهارمین هم اندیشی مدیران مدارس منطقه ۲ در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با حضور نماینده مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش، مدیر و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش منطقه ۲ و با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر از مدیران مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه دولتی و غیردولتی منطقه در مرکز همایش‌های دبیرستان پژوهش برگزار شد.

در این همایش کارشناس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به حوادث و اتفاقات پیش آمده در جامعه همزمان با آغاز بازگشایی مدارس در مهرماه سال گذشته و برشمردن عوامل داخلی و خارجی شکل گیری این تنش ها در سطح جامعه، مدارس و دانشگاه‌های کشور، بر نقش بی بدیل مدیران مدارس بر شناسایی و برخورد مدبرانه با این قبیل التهابات با حداقل تنش در سطح مدارس و افزایش آگاهی های نسل جوان کشور نسبت به آسیب های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تأکید کرد.

علی عزتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ نیز در این همایش با مروری بر اصول منشور تربیتی آموزش و پرورش منطقه که بر پایه پیوند چهار میم؛ منزل، مدرسه، مسجد و محله استوار شده، مدیران مدارس را عامل اصلی محقق شدن اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خواند و از تلاش‌های آنها در این زمینه قدردانی کرد.

عزتی در پایان، بر اهمیت برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی مدارس تأکید و اجرای آن طرح (شهید مصطفی صدرزاده) را در ۵ محور و ثبت میزان مشارکت دانش آموزان در این طرح را در سامانه سیدا از مدیران مدارس منطقه خواستار شد.

خبرنگار: محمد عمرانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار