شهردار منطقه ۲ تهران:

منطقه ۲ پایتخت آماده استقبال از مهر می‌شود

تهران (پانا) - شهردار منطقه ۲، اعمال مدیریت یکپارچه و هماهنگ، تمهید امکانات مورد نیاز و انجام اقدامات لازم برای دسترسی دانش‌آموزان به مراکز آموزشی را نیازمند انجام هماهنگی و همکاری و برنامه‌های ویژه بین بخشی و فرابخشی دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۱۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
منطقه ۲ پایتخت آماده استقبال از مهر می‌شود

مهدی صالحی، شهردار منطقه ۲ تهران در نشست ستاد استقبال از مهر گفت: مدیریت شهری منطقه آمادگی همکاری با آموزش و پرورش برای آماده‌سازی و بهسازی مدارس و معابر منتهی به مراکز آموزشی را دارد.

مهدی صالحی در اولین نشست ستاد استقبال از مهر که با حضور معاونین آموزش و پرورش منطقه ۲ و مدیران شهری منطقه برگزار شد، گفت: اعمال مدیریت یکپارچه و هماهنگ، تمهید امکانات مورد نیاز و انجام اقدامات لازم برای دسترسی دانش‌آموزان به مراکز آموزشی، نیازمند انجام هماهنگی و همکاری و برنامه‌های ویژه بین بخشی و فرابخشی است.

وی با تأکید بر تلاش برای رفع گره‌های ترافیکی و ایمن‌سازی معابر سطح منطقه در طرح استقبال از مهر افزود: بهسازی و ایمن سازی معابر منتهی به مدارس، آمادگی حمل و نقل عمومی تجهیز و مناسب سازی ایستگاه‌ها و پایانه‌های حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار دارد.

صالحی با اشاره به اقدامات اجرایی جهت روان‌سازی و ایمن‌سازی ترافیک در سطح منطقه ۲ همزمان با سال تحصیلی جدید، یادآور شد: کلیه تمهیدات و پیش‌بینی لازم به منظور آماده‌سازی، تسهیل و روان‌سازی ترافیک در روزهای ابتدایی مهر ماه، تعمیر و تجهیز مدارس، شستشو و نظافت داخل و خارج مدارس، نصب بنرهای آموزشی و خیر مقدم به دانش‌آموزان، نصب علایم و تجهیزات ایمنی و ترافیکی و اجرای خط کشی عابر پیاده، لکه گیری و بهسازی معابر عبوری منتهی به مدارس تا زمان بازگشایی مدارس به صورت کامل اجرایی خواهد شد.

خبرنگار: دنیا محمدظاهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار