مدیر آموزش و پرورش فشافویه در جشن شکوفه‌ها:

تعامل و همکاری اولیا با مدرسه باعث موفق‌تر بودن دانش‌آموزان می‌شود

فشافویه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش فشافویه در مراسم جشن شکوفه‌ها که با حضور رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های تهران در دبستان دخترانه صحیفه نور برگزار شد، بر تعامل و همکاری اولیا با مدرسه تاکید کرد و آن را از عوامل موفقتر بودن دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۵۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تعامل و همکاری اولیا با مدرسه باعث موفق‌تر بودن دانش‌آموزان می‌شود

سیدمیثم موسی‌کاظمی مدیر آموزش و پرورش فشافویه، در این مراسم با یادآوری یاد شهدای دانش‌آموز گفت: این سرزمین شکوفه‌هایی دارد که در دوران دانش‌آموزی و در سال ها قبل به سختی درس می‌خواندند و خیلی از این دانش‌آموزان به شهادت رسیدند، و اما سال‌‌ها است که دانش‌آموزان ما به راحتی و بدون محدودیت می‌توانند تحصیل کنند و آینده سازان این سرزمین باشند.

مدیر آموزش و پرورش فشافویه هدف از برگزاری جشن شکوفه‌ها را آشنایی دانش‌آموزان با محیط و همکاران مدرسه دانست و بیان کرد: امروز ۲۹ شهریورماه روز جشن شکوفه‌ها روزی که متعلق به شما دانش‌آموزان کلاس‌ اولی است و هدف ما آشنا کردن شما دانش‌آموزان با مدرسه و معلم ها و کادر مدرسه است.

کاظمی به فرآیند پروژه مهر اشاره و خاطرنشان کرد: حدود سه ماه قبل در غالب فرایندی به نام پروژه‌ مهر از سوی ستاد وزارت آموزش و پرورش تا اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، به تبع آن در منطقه و مدارس شهر فشافویه، همه‌ منابع و امکانات و تجهیزات آماده حضور شما دانش‌آموزان شده برای اینکه مهر باشکوه و ماندگاری را رقم بزنیم.

وی در ادامه با بیان شعار پروژه مهر سال از اهداف و برنامه‌های منطقه نام برد و اظهار کرد: شعاری که برای پروژه مهر امسال در نظر گرفته شده و تمامی اهداف ما بر اساس این شعار به عمل خواهد آمد مهر ولایی، تلاش جهادی و تربیت تمام ساحتی است. تمام برنامه‌ریزی‌های ما بر تربیت دانش‌آموز به ویژه تربیت تمام ساحتی است و اعتقاد ما بر این است که تربیت تمام ساحتی زمانی به عمل خواهد آمد که اولیاء دانش‌آموزان تعامل لازم را با مدرسه داشته باشند. وقتی اولیاء با مدرسه همکاری و تعامل داشته باشند قطعاً دانش‌آموزان از آرامش وامنیت بیشتری برخوردار خواهند بود و سعادت دانش‌آموز بهتر رقم خواهد خورد و در نتیجه آن مدرسه موفق تر خواهد بود.

این مقام مسئول خطاب به مدیران و کادر مدرسه در ادامه افزود: توصیه‌ای که به مدیران و معاونین مدارس دارم این است که ارتقاء فعالیت‌های تربیتی، ارتقاء فعالیت‌های پرورشی است که باید در بر بگیرند و خصوصاً فعالیت‌های قرآنی را باید در رأس کار قرار دهند و نسبت به سال‌های قبل پر‌رنگ تر برگزار کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: سید ابوالفضل سجادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار