استاندار مرکزی خبر داد:

استان مرکزی حائز رتبه اول برگزاری راهیان نور دانش‌آموزی

اراک (پانا) - استاندار مرکزی گفت در خصوص برگزاری راهیان نور دانش‌آموزی، استان مرکزی رتبه اول را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
استان مرکزی حائز رتبه اول برگزاری راهیان نور دانش‌آموزی

فرزاد مخلص‌الائمه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به بهره‌برداری پروژه‌ها عنوان کرد: سال تحصیلی جدید در شرایطی آغاز می‌شود که برخی از پروژه‌های بسیار طولانی مدت و سال‌ها بر زمین مانده، به پایان رسید و امسال با کار بی‌نظیر خیرین استان و توجه دولت از نظر زیرساخت‌ آموزشی شرایط به مراتب بهتری را نسبت به سال گذشته داریم.

وی افزود: سرویس مدارس مسئله حائز اهمیتی است که امسال به ویژه در اراک مدیریت خوبی انجام گرفت و باید حداکثر تلاش را برای ارائه بهترین کیفیت داشته باشیم.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور امسال زودتر از موعد مرسوم و در فصل پاییز آغاز خواهد شد که باید همه ظرفیت‌ها برای آن بسیج شود.

مخلص الائمه عنوان کرد: استان مرکزی سال گذشته به عنوان استان برتر در اجرای برنامه‌های راهیان نور انتخاب شد که از اقدامات مجموعه بسیج و راهبری فرماندهی سپاه استان قدردانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: آمادگی کامل برای برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت وجود دارد و اینکه مجموعه‌ای با نظام تعلیم و تربیت استان حرکت نکند پذیرفته نیست، البته آنجا که لازم بوده همکاری لازم است.

استاندار مرکزی افزود: نظام هویت استان سازماندهی شده و مولفه‌‌هایی وجود دارد که می‌توانیم به آن‌ها اتکا داشته باشیم، مفاخر استان از جمله مولفه‌های هویتی هستند که باید حداکثر استفاده را داشته باشیم.

در پایان جلسه با اهدای لوحی از سوی وزیر آموزش و پرورش به جهت کسب رتبه اول استان مرکزی در برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی، از فرمانده سپاه روح‌الله تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار