استاندار سمنان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مطرح کرد:

آموزش و پرورش استان باید در سطح کشور سرآمد باشد

سمنان (پانا) - استاندار سمنان گفت مجموعه آموزش و پرورش استان از تمامی لحاظ و در تمامی حوزه‌ها و شاخص‌ها باید در سطح کشور سرآمد و پیشرو باشد. در راستای تحقق این مهم نیز حمایت و مساعدت‌های لازم در استان در دستور‌ کار قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۴۰۳۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش استان باید در سطح کشور سرآمد باشد

سید محمدرضا هاشمی، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان در محل سالن‌ جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: از افرادی برای روایتگری در سطح مدارس استفاده کنید که توانمند، متخصص و متعهد بوده و به مسائل روز اشرافیت کامل داشته باشند.

وی تاکید کرد: جلسات شورای آموزش و پرورش به صورت‌ هفتگی برگزار شود، تقویت ارتباط اولیاء دانش آموزان با آموزش و پرورش باید به صورت ویژه در دستور کار باشد.

استاندار سمنان تصریح کرد: تاکنون مباحث و مسائل مرتبط با آموزش و پرورش به خوبی مدیریت شده که‌ نیاز است در آینده نیز امور در سطح‌ مدارس با بکارگیری مدیران توانمند و انقلابی و سرآمد مسائل فرهنگی و دینی با قدرت به‌ پیش برود.

هاشمی بیان داشت: مباحث و مسائل مرتبط با حوزه مدارس استثنایی، اردوگاه دانش آموزی آموزش و پرورش، اقدامات و تعاملات مرتبط با حوزه شهری، مصوب، پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

وی در‌ پایان گفت: از تلاش های خالقی مدیرکل سابق مجموعه آموزش و پرورش استان تقدیر و تشکر می‌کنم و برای آقای وزیری که از‌ چهره های شناخته شده مجموعه آموزش و پرورش هستند، آرزوی موفقیت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار