امام جمعه ملارد:

مومن واقعی، در همه امورات تقوای الهی را پیشه می‌کند

ملارد (پانا) - امام جمعه شهرستان ملارد در خطبه‌های آخرین نماز جمعه ماه صفر، مومن واقعی را کسی دانست که در همه مراحل زندگی خود تقوای الهی را پیشه می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۰۳۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مومن واقعی، در همه امورات تقوای الهی را  پیشه می‌کند

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خوبانی، امام جمعه شهرستان ملارد، در آخرین نماز جمعه ماه صفر با اشاره به اهمیت وجود تقوای الهی در زندگی مومنان عنوان کرد: خداوند متعال امامانی را فرستاد تا انسان‌ها از ولی خدا پیروی کنند و در زندگی به دنبال راه و روش صحیح زیستن باشند و آنها را الگوی خود قرار دهند تا در این دنیا و آخرت به سعادت برسد.

وی افزود: ما خداوند را عبادت می‌کنیم و می‌پرستیم تا تقوای الهی خودمان را تقویت کنیم تا در زندگی گمراه نشویم، باید مسیر فکر و عمل ما با سخنان و دستورات خداوند هم سو باشد، تا همراه با تقوای الهی و ایمان به خداند رشد کنیم و یک زندگی سالم که در آن عطر ایمان وجود دارد، داشته باشیم.

خوبانی در ادامه گفت: خانواده و جامعه نیز تاثیر زیادی در عمل افزایش ایمان و تقوای الهی دانش‌آموزان دارند، چرا که فرد نوجوان تاثیرپذیر است و با روحیه نوجوانانه خود با چشمانش همه چیز را می‌پذیرد و نمی‌تواند خوب و بد را تشخیص دهد پس خانواده ها باید فضای خانه را با عطر روحانیت و معنویت پر کنند تا فرزندشان از کودکی در خانه کسب تقوای الهی را یادبگیرند و آن را در زندگی خود عملی کنند و به عنوان یک انسان مومن رسالت خود را به پایان برسانند.

امام جمعه ملارد در آخر خطاب به افراد مسئول در جامعه گفت: مشکلات جامعه بسیار زیاد است و لازم است اولویت‌ها شناسایی شود تا از مشکلات مردم کاسته شود و تمرکز آنها روی زندگی خودشان و مسائل خانواده‌شان باشد و به امورات پرورش صحیح خانواده رسیدگی کنند تا در آینده شاهد آسیب‌های زیاد اجتماعی نباشیم و ایمان و تقوا در جامعه حرف اول را بزند.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار