لزوم احداث ۳۰ نمازخانه در مدارس استان قزوین

قزوین (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت باید امسال برای احداث حداقل ۳۰ نماز خانه در مدارس استان هدف‌گذاری شود.

کد مطلب: ۱۴۰۲۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
لزوم احداث ۳۰ نمازخانه در مدارس استان قزوین

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، عباس کاظمی در جلسه شورای آموزش و پرورش افزود: ۱۲۳ آموزشگاه در استان فاقد نمازخانه هستند که باید برای احداث نماز خانه در این واحد‌ها تصمیم گیری شود.

وی افزود: برای احداث نمازخانه در واحد‌های آموزشی باید شهرداری‌ها پای کار باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: باید امسال برای احداث حداقل ۳۰ نماز خانه در مدارس استان هدف گذاری شود.

کاظمی گفت: برای تامین امام جماعت در مدارس به منظور برپایی نماز جماعت نیازمند یک عزم جدی هستیم.

کاظمی با اشاره به مشکلات استخر ۹ دی هم گفت: استاندار ۲ ماه پیش دستور صریح داد که این استخر افتتاح شود اما در این زمینه مشکلات کوچکی وجود دارد که باید برای رفع آن هر چه سریعتر اقدام کرد.

وی افزود: برای رفع مشکل سرانه آموزشی شهرستان البرز هم می‌توان از ظرفیت‌های بنیاد برکت در زمینه اختصاص کانکس استفاده کرد.

سیاهکالی مرادی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه گفت: با همه تلاشی که دوستان داشتند استخر ۹ دی بیش از ۹۸ درصد پیشرفت داشته است و تحویل آموزش و پرورش نشده است.

رجبعلی خلج معاون پشتیبانی اداره کل نو سازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هم در این جلسه گفت: تا مهر ماه ۱۵ طرح آموزشی تکمیل و به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود.

خلج افزود: ۱۸ هزار متر از مدارس استان ایزوگام شده است و مدارس مناطق هم در صورت نیاز به ایزوگام می‌توانند اعلام کنند.

وی افزود: ۱۸ هزار متر از مدارس استان ایزوگام شده است و مدارس مناطق هم در صورت نیاز به ایزوگام می‌توانند اعلام کنند.

وی در ادامه از ۵۳ هزار متر مربع آسفالت مدارس و برقراری ۱۵ کلاس کانکس خبر داد.

محمد زاده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هم گفت: از هزار و ۶۷۰ آموزشگاه در استان ۱۲۳ مدرسه فاقد نمازخانه هستند.

محمد زاده افزود: ۴۷۰ روحانی به عنوان امام جماعت در مدارس فعالند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار