در دیدار مسئولان معاونت تربیت‌بدنی با وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت؛

تاکید وزیر آموزش‌وپرورش بر اجرای ایده‌های خلاق برای نشاط و شادابی مدارس

تهران (پانا) - مدیرکل و معاونان تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی به‌منظور تبیین سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات این دفتر ‌با وزیر آموزش و پرورش دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۴۰۱۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تاکید وزیر آموزش‌وپرورش بر اجرای ایده‌های خلاق برای نشاط و شادابی مدارس

‌به گزارش روابط‌ عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، در دیدار مدیرکل و معاونان تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی با رضامراد صحرایی، ابتدا محمد جعفری ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های وزیر آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی گزارشی از اقدامات دفتر را ارائه کرد و از مقام عالی وزارت درخواست‌هایی را مطرح کرد.

مدیرکل تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی در درخواست‌های این دفتر به وزیر آموزش و پرورش، افزایش سهمیه جذب معلم تربیت‌بدنی از محل دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی (ماده۲۸)، ایجاد شغل آموزگار درس تربیت‌بدنی و مربی تربیت‌بدنی در طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان، افزایش ساعت درس تربیت‌بدنی در دوره ابتدایی، تصویب ماده واحده‌‌ حمایت از اجرای برنامه‌های تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی در شورای عالی آموزش و پرورش، اختصاص یک درصد از اعتبارات موضوع ماده ۵۳ به اجرای طرح توسعه ورزش فرهنگیان و کمک در تامین بخشی از اعتبارات مرحله دوم طرح شهید سردار سلیمانی را پیشنهاد کرد.

در ادامه این نشست، ‌وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر برنامه‌ریزی جهت ایجاد انسجام و اتحاد اجتماعی در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها توسط معلمان تربیت‌بدنی خواستار ایده‌های خلاق برای نشاط و شادابی مدارس شد.

وی با بیان اینکه جایگاه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت هم‌ردیف با وزارت ورزش و جوانان است، گفت: ارتباط با بخش همگانی وزارت ورزش و جوانان که مخاطبان آن آموزش و پرورش است می‌بایست در دستور کار قرار گیرد.

وزیر آموزش و پرورش در پایان پیوست رسانه‌ای برنامه‌ها و پیش‌بینی برای شروع سال تحصیلی بانشاط از طریق اجرای فعالیت‌های ورزشی در مدارس و همچنین برنامه‌ریزی منسجم برای هفته تربیت‌بدنی در مهرماه را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار