عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم:

مدرسه‌سازی نذر مقدس فرهنگی است

قم(پانا)- عضو مجمع خیرین مدرسه ساز استان قم، مدرسه‌سازی را یک نذر مقدس فرهنگی دانست و بر تداوم تلاش خیرین مدرسه‌ساز در خدمت هرچه بیشتر به آینده‌سازان ایران اسلامی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۱۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه‌سازی نذر مقدس فرهنگی است

ابوالفضل هندویان، عضو مجمع خیرین مدرسه ساز استان قم در گفتگویی اظهار کرد: امام راحل عظیم الشأن (ره)، مدرسه سازی را ذخیره آخرت می دانستند.
وی افزود: مقام معظم رهبری نیز تلاش در راه مدرسه‌ سازی را جهادی مقدس بر می شمارند و مشارکت در آن را از ماندگارترین کارهای نیک می خوانند.
هندویان تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز، تلاش و کوشش در مسیر نهضت مدرسه سازی را یک نذر مقدس فرهنگی می دانند و باید گفت لذتی در این تلاش ها و کوشش ها هست که تا کسی وارد این عرصه نشود، نمی تواند طعم آن بچشد.
عضو مجمع خیرین مدرسه ساز استان خاطر‌نشان کرد: مدرسه سازی یک کار عظیم و زیربنایی برای کشور است و زمینه سازی برای تربیت دانش آموزان عزیز به عنوان نسل آینده کشور را به دنبال دارد.
هندویان با دعوت از همه اقشار مردمی برای کمک هر چند کوچک در مسیر اعتلای مدرسه سازی گفت: تردیدی نیست که حضور در این عرصه سبب خشنودی پروردگار متعال و حضرات معصومین (ع) است.
وی تاکید کرد: خیرین باید قدر خود را بدانند و دست از تلاش برای خدمت حداکثری به مردم و دانش آموزان عزیز برندارند.
عضو مجمع خیرین مدرسه ساز استان قم تاکید کرد: قطعا همت خیرین مدرسه ساز استان بدون پشتیبانی مسئولان استان در سازمان ها و نهادهای مختلف به ثمر نمی نشیند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار