مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

یکی از مهمترین ‌ویژگی‌های جامعه، توجه ویژه به المپیادی‌ها و نخبگان است

اصفهان (پانا)_مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: یکی از عناصر اصلی تمدن‌ساز نوین اسلامی، همین دانش آموزان نخبه هستند و یکی از مهمترین ‌ویژگی‌های جامعه توسعه یافته بر مبانی مسائل دینی اسلامی، توجه ویژه به المپیادی‌ها و نخبگان است.

کد مطلب: ۱۴۰۱۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مهمترین ‌ویژگی‌های جامعه، توجه ویژه به المپیادی‌ها و نخبگان است

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدرضا ابراهیمی در آئین تقدیر از دانش‌آموزان المپیادی و رتبه‌های تک‌رقمی کنکور در اصفهان، اظهار کرد: جوان نشاط ، شادابی و پیشران تمدن کشور است. یعنی اگر کشور مجهز به چیزی نباشد ولی نیروی انسانی قوی داشته باشد، می‌تواند پیشرفت کند و هیچ تمدنی بدون توجه به نیروی انسانی فرهنگ و تمدن نشده است.

وی یکی از اقدامات شاخص دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش را توجه ویژه کمیت و کیفیت نیروی انسانی دانست و ادامه داد: تاثیر معدل در کنکور دانش آموزان نیز باعث شد که ما در مسیر عدالت آموزشی و اجتماعی حرکت کنیم که باعث کسب رتبه تک رقمی دانش آموزان از شهرهایی باشد که حتی تا به حال رتبه دو رقمی کسب نکرده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، با نوید به خانواده ها، المپیادی ها و رتبه های برتر کنکور افزود: اقدامی ویژه برای اولین بار در کل کشور به عنوان نمونه اجرا شده است. کانون نخبگان این اقدام موثر است که یکی از رسالت‌های این دبیرخانه و کانون شناسایی جوانانی با استعداد است و برای مثال اگر شما عزیزان در آینده مشکلی در دانشگاه داشتید، از سوی این کانون خدمت‌رسان شما المپیادی‌ها و رتبه برترهای کنکور هستیم.

ابراهیمی خاطر‌نشان کرد: دانش آموزان اصفهانی نسبت به دوره‌های قبلی المپیاد رشد خوبی را داشته‌اند و در مرحله اول هفت درصد و در مرحله دوم ۲۲٪ افزایش کیفیت و کمیت داشته‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: امروز به صورت نمادین از این سرمایه‌های کشور تجلیل شد تا جایگاه علم، اندیشیدن و پژوهش در منظر عموم و خصوصاً بین دانش‌آموزان، مورد ستایش قرار بگیرد.

دانش اموز خبرنگاران: آیه مدنی ، زهرا شهبازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار