استاندار اردبیل:

نیازمند همگرایی بیشتر در جذب منابع ملی هستیم

۸۵ درصد منابع کشور به صورت ملی و متمرکز توزیع می‌شود

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت با توجه به اینکه ۸۵ درصد منابع کشور به صورت ملی و متمرکز توزیع می‌شود همگرایی و انسجام واقعی در جذب منابع ملی نیاز است.

کد مطلب: ۱۴۰۰۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
نیازمند همگرایی بیشتر در جذب منابع ملی هستیم

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: در دو سال حضور در این استان همواره از نقد و انتقاد دلسوزانه اصحاب رسانه بهره برده و همچنان انتظار می‌رود به دور از تعریف و تمجید مطالبات مردم از زبان رسانه بیان و فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف نیز هم راستا با جهاد تبیین برای مردم بازگو شود.

وی افزود: در مسیر توسعه و پیشرفت استان ما نیازمند همراهی و مشارکت مردم هستیم تا کارها را مطلوب و مناسب پیش ببریم و اگر رسانه‌ها کارکرد واقعی خود را انجام دهند کشورمان می‌تواند در مسیر اصلاح قرار گیرد.

به گفته استاندار اردبیل ، ما امروز باید بدانیم در چه نقطه ای قرار گرفته ایم و قرار است به کدام سمت و سو حرکت کنیم که در این راستا به دور از کارهای انجام شده و یا بر زمین مانده در دوران استانداران قبلی امروز وظیفه ماست تا این موتور توسعه استان را روشن کرده و با سرعت بیشتر رو به جلو حرکت دهند.

عاملی تصریح کرد: عمر مسئولیت‌ها کوتاه است و باید از لحظه لحظه آن بهره برد، چرا که آیندگان نیز در مورد ما قضاوت کرده و بسیاری از فعالیت‌های ما را مورد نقد و کنکاش قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: تیم مدیریتی استان در دولت سیزدهم به دور از کارهای سطحی و نمایشی مصمم است تا در میدان عمل به صورت فنی و تخصصی کارها انجام شده و شاخصه‌های توسعه استان نیز ارتقا یابد.

رئیس شورای اداری استان گفت: 85 درصد منابع کشور به صورت ملی و متمرکز توزیع می‌شود و در این زمینه ما به انسجام و همگرایی نمایندگان به دور از سلایق شخصی نیاز داریم تا در ایام بررسی و تصویب بودجه اقدامی را انجام دهند تا بیشترین منابع به به این استان تزریق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار