اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای توسعه اردوگاه مقدس اردبیلی و احداث مجموعه ورزشی

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای توسعه اردوگاه مقدس اردبیلی و احداث مجموعه ورزشی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای توسعه اردوگاه مقدس اردبیلی و احداث مجموعه ورزشی

سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل در جریان بازدید از محل احداث مجموعه ورزشی آموزش‌و‌پرورش و اردوگاه تربیتی مقدس اردبیلی گفت: ۱۰میلیارد تومان بودجه استانی برای مجموعه ورزشی آموزش‌ و ‌پرورش ناحیه ۲ اردبیل و توسعه اردوگاه تربیتی مقدس اردبیلی اختصاص یافت.

وی همچنین در حاشیه این بازدید در جمع دانش آموزان شرکت کننده در اردوهای تربیتی با تاکید بر اهمیت فراگیری مهارت های زندگی گفت: ارتقای مهارت های زندگی می‌تواند زمینه ساز دستیابی به موفقیت های بزرگ در زندگی شود. دانش آموزان توجه داشته باشند که این مهارت ها در روزهای سخت زندگی باعث می شود بهترین مسیرها را انتخاب کنیم و در روزهای خوب و شیرین زندگی نیز باعث می شوند بتوانیم نهایت استفاده از فرصت های پیش آمده را ببریم.

استاندار اردبیل افزود: تمام اجزا کائنات و پدیده های هستی از قوانین خاصی پیروی می کنند. برخی از قوانین در حیطه علوم طبیعی قابلیت بررسی و تحلیل دارند، اما برخی دیگر با درک انسانی قابل فهم نیستند و انبیا الهی در تعالیم خود انسان را از این موارد آگاه می سازند. در این راستا رمز مهم برای عبور از روزهای سخت، دستیابی به موفقیت های بزرگ و عاقبت به خیری فریضه نماز است. ادای نماز اول وقت قطعا باعث گشایش های بزرگ در زندگی نوجوانان خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار