دبیر شورای ترافیک استان تهران:

اعزام زائران اربعین با ۹۵۰ دستگاه اتوبوس و ون از استان تهران

تهران (پانا) - معاون حمل و نقل و دبیر شورای ترافیک استان تهران از اعزام زائران اربعین با ۹۵۰ دستگاه اتوبوس و ون از استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اعزام زائران اربعین با ۹۵۰ دستگاه اتوبوس و ون از استان تهران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ ابوالفضل دربانی با اشاره به وضعیت اعزام زائرین اظهار داشت: ۶۰۷ دستگاه اتوبوس از استان تهران به مرز اعزام شده که از این تعداد ۴۵۰ دستگاه از شهر تهران و ۱۵۷ دستگاه از شهرستان‌های استان اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در مرز مهران، ۱۵۰ اتوبوس در عراق به جابجایی زائرین اربعین مشغول هستند و ۱۵۷ دستگاه از پایانه حکمت، زائرین را به مرز می‌رسانند.

معاون حمل و نقل و دبیر شورای ترافیک استان تهران عنوان کرد: ۱۱۰ دستگاه ون نیز برای اعزام زائرین در نظر گرفته شده است. همچنین اعزام زائرین از پایانه‌های غرب، جنوب تهران، ورامین و اسلامشهر با اتوبوس انجام می‌شود.

دربانی سپس گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس عراقی از پایانه بیهقی و پایانه غرب و ۵۲ دستگاه اتوبوس ترکیه‌ای از پایانه غرب تهران زائرین را تا نجف می‌رسانند، علاوه بر اینها ۶۶ دستگاه اتوبوس توسط شرکت نفت و ۶۵ دستگاه اتوبوس توسط ایران خودرو به ناوگان حمل و نقل جهت اعزام زائرین اضافه شده است.

وی خاطرنشان کرد: سرویس جدید شاتل تاکسی ویژه زائرین اربعین نیز توسط شهرداری تهران برای مرزهای مهران و خسروی آماده خدمت‌رسانی به زائرین می باشد که شهروندان می توانند از طریق اپلیکیشن شهرزاد که متعلق به شهرداری تهران می باشد نسبت به تهیه بلیط اینترنتی اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار