عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پانا تاکید کرد:

هم‌ افزایی سازمان فنی و حرفه‌ای با هنرستان‌ها برای هدایت دانش‌آموزان به سمت بازار کار

افراد با مدرک و توانمندی کافی برای ورود به بازارکار تربیت شوند

تهران(پانا)- عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر داشتن مدرک و توانمندی را در کنار هم اظهار کرد باید افراد به نحوی تربیت شوند که مدرک و توانمندی کافی برای ورود به بازارکار را دارا باشند.

کد مطلب: ۱۳۹۹۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
هم‌ افزایی سازمان فنی و حرفه‌ای با هنرستان‌ها برای هدایت دانش‌آموزان به سمت بازار کار

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی داشتن مدرک و توانمندی را در کنار هم حائز اهمیت دانست و بیان کرد: «پس از اطمینان از بابت اجرای درست و داشتن توانمندی لازم توسط هنرجویان و دانش‌آموزان می‌توان کار را به آن‌ها سپرد. ما باید دانش‌آموزان را به نحوی تربیت کنیم که مدرک و توانمندی کافی را برای ورود به بازار کار داشته باشند.»

استفاده از هنرجویان و دانش‌آموزان زیرشاخه رشته عمران از طرح ایده تا اجرای پروژه

این عضو کمیسیون عمران مجلس‌ شورای‌ اسلامی در رابطه با هدایت هنرجویان فنی‌حرفه‌ای و هنرستان‌ها مقام پیگیر را سازمان فنی و حرفه‌ای و هنرستان‌های فنی‌حرفه‌ای دانست و گفت: «سازمان فنی و حرفه‌ای در کنار هنرستان‌های فنی‌ وحرفه‌ای باید هدایت دانش‌آموزان را به سمت بازار کار بر عهده داشته باشند. این نهادها باید در کار ساخت و ساز از نیروی هنرجو و دانش‌آموزان استفاده کنند. کاری که ما در اصطلاح به آن برنامه‌ریزی جزئیات کار می‌گوییم، یکی از بخش‌هایی است که می‌تواند متناسب با اجزای پروژه که در حال تهیه است از مرحله طراحی تا مرحله اجرا از هنرجویان زیر شاخه رشته عمران استفاده کرد.»

بازدید هنرجویان و دانش‌آموزان از کارگاه‌ها

شاکری در رابطه با تجهیز مدارس فنی‌ و حرفه‌ای و هنرستان‌های زیر شاخه رشته عمران، اظهار کرد: «بهترین کاری که برای آموزش دانش‌آموزان و هنرجویان رشته‌های زیر شاخه عمران می‌توان انجام داد صدور مجوز بازدید از کارگاه‌هاست.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار