معاونت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان:

هر نیاز کشور یک سمپادی آماده اثرگذاری

مشهد(پانا)- معاونت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت هدف سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، شناسایی و هدایت استعداد های برتر در کشور است، شعار مدارس سمپاد "هر نیاز کشور یک سمپادی آماده اثرگذاری" است، این دقیقا انتظاری است که سازمان سمپاد از دانش آموزان دارد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
هر نیاز کشور یک سمپادی آماده اثرگذاری

فرهاد فتحی نژاد معاونت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در اختتامیه دومین کارسوق زبان های خارجی قطب های دو و پنج کشور عنوان کرد: ۷۱۵ مدرسه سمپاد و ۱۲۵ هزار دانش آموز سمپادی در کشور داریم که هر ساله نزدیک به ۳۰ هزار نفر فارغ‌التحصیل می‌شوند. جمعیت مدارس سمپاد ۱.۵ درصد کل دانش آموزان کشور است. هدف سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، شناسایی و هدایت استعداد های برتر در کشور است.

او افزود: شعار مدارس سمپاد "هر نیاز کشور یک سمپادی آماده اثرگذاری" است. این دقیقا انتظاری است که سازمان سمپاد از دانش آموزان دارد، یعنی دانش آموز سمپادی نیاز های کشور را بشناسد و به عنوان یک سمپادی آماده باشد که تلاش کند آن نیاز را برطرف کند. انتظار رهبر انقلاب از شما این است که در سه حوزه، حل مسائل میدانی، مدیریت تحول و حلقه میانه ملت و حاکمیت، فعال باشید.

فتحی نژاد در راستای اشاره به حوزه مدیریت تحول خطاب به دانش آموزان سمپادی گفت: به واسطه آموزش هایی که شما دریافت می‌کنید؛ انتظار کشور از شما این است که در مدیریت تحول کشور ورود کنید. نسل بعد از ما که نسل سمپادی های تلاش گر است باید ببیند وقتی در هر جایی میخواهد تحولی اتفاق بیفتد، خود ایجادگر تحول باشد و بگوید من کسی هستم که می‌توانم کار را انجام دهم.

معاونت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در پایان ضمن اشاره به سومین حوزه فعالیت دانش آموزان، ادامه داد: حلقه میانه ملت و حاکمیت باشید. افرادی باشید که صحبت های حاکمیت را بشنوید، سیاست هایی را بیاموزید و در آنها ها اثر گذار باشید. در عین حال به عنوان یک حلقه بین حاکمیت و ملت آنها را به زبان های ادبیاتی میدانی ترجمه کنید.

دانش آموز خبرنگار: نگار حمیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار