دستگیری 5 فعال خرید و فروش ارز غیر مجاز در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری 5 فعال خرید و فروش ارز غیر مجاز و کشف 37 میلیارد ریال انواع ارز خارجی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 5 فعال خرید و فروش ارز غیر مجاز در تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی گزارش دریافتی مبنی بر اینکه تعدادی افراد در محدوده پل کریم خان تهران اقدام به خرید و فروش ارز غیر مجاز می کنند تیمی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: تحقیقات ماموران نشان از تایید اخبار دریافتی داشت و با تکمیل تحقیقات پلیسی پس از هماهنگی های قضائی چند تیم از ماموران به محل پاتوق متهمان اعزام و در یک عملیات منسجم پلیسی هر 5 فعال خرید و فروش ارز غیر مجاز را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه در این عملیات پلیسی 57439 واحد دلار، 13940 واحد یورو، 30020 واحد سایر ارزها کشف شد، ادامه داد: کارشناسان ارزش ارز های مکشوفه را 37 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ هدایتی خاطرنشان کرد: پلیس در مبارزه بی‌امان با انواع جرائم اقتصادی تلاش خود را به کار بسته و از مردم عزیز نیز درخواست می شود تا خادمان خودشان را در این زمینه یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار