بیانیه دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در سالروز آتش زدن مسجدالاقصی

تهران (پانا) - دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در پنجاه و چهارمین سالروز آتش زدن مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی بیانیه صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در سالروز آتش زدن مسجدالاقصی

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت فلسطین روز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: سی ام مردادماه ۱۳۴۸ مصادف با ۲۱ آگوست ۱۹۶۹ مسجدالاقصی نخستین قبله مسلمانان جهان بدست اشغالگران صهیونیست به آتش کشیده شد. از آن زمان تاکنون همواره صهیونیست‌های نژاد پرست و جنایتکار از هرفرصتی برای هجوم به مسجد الاقصی و هتک حرمت آن مکان مقدس سوء استفاده و مراسم ساختگی متعددی را درطول سال برنامه ریزی می‌کنند و اینک براساس خرافه ایی بی پایه و اساس و معجول و خودساخته با پرورش چهار گاو موی سرخ درمراکز ژنتیک آمریکا و انتقال آنها به فلسطین اشغالی خیال شومی دیگر در سر دارند.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت فلسطین ادامه داد: از همین روست که آتش زدن مکرر قرآن کریم را در اروپا اجرا می‌کنند تا از حساسیت‌های جهان اسلام بکاهند تا آنگاه که اگر جسارت دیگری بر مسجد الاقصی روا داشتند جهان اسلام به بیانیه و موضع گیری رسانه ایی کفایت کند و از اقدام عملی و میدانی اجتناب کند.

این بیانیه افزود: اگر آن همه ابزار و ظرفیت سیاسی و اقتصادی و فرهنگی اجتماعی و امنیتی و نظامی جهان اسلام در مقابل قرآن سوزی‌های اخیر فعال شده بود رژیم جنایتکار صهیونیست که امروز به دست تندروترین صهیونیست‌های تاریخ ۸۰ ساله اخیر اداره می‌شود فکر تداوم جسارت را از سر بیرون می کرد.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت فلسطین تاکید کرد: آری صهیونیست ‌های فرتوت و درحال نابودی براثر ضربات سهمگین مقاومت ملت فلسطین و لبنان که همزمان از چند قطبی‌های متعدد داخلی در اوج بحران و نابسامانی بسر می‌برند درصدد آن هستند که با جنایاتی هولناک از حالت دفاع و ذلت به حالت هجوم و آفند تغییر آرایش دهند.

این بیانیه خاطرنشان کرد: لذا همزمان با سالگرد به آتش کشیدن مسجدالاقصی، دبیرخانه دائمی کنفرانس فلسطین مجلس شورای اسلامی بار دیگر ملت شریف و قهرمان ایران و آحاد امت اسلامی در سراسر جهان را به هوشیاری کامل و تقابل همه جانبه با مکر و حیله صهیونیست های کودک کش فرا می‌خواند و با بشارت فتح و پیروزی و نابودی قطعی و قریب الوقوع اسرائیل این جرثومه سرطانی رجا واثق دارد که فرزندان معنوی حضرت خاتم الانبیاء محمدبن عبدالله صلی الله علیه و آله و سلم در سراسر جهان تحت امامت حضرت امام خامنه ایی مدظله العالی با تمام توان در مقابل این رژیم وحشی و نژاد پرست خواهند ایستاد و با آزادسازی قدس شریف و تمامی سرزمین فلسطین از بحر تا نهر رویاهای پوشالین صهیونیست‌ها را باطل خواهند ساخت و جهان جدید در حال شکل گیری و گذار را قطعا جهانی بدون اسرائیل بنا خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار