نیروهای مقاومت ۱۶ عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری انجام دادند

تهران (پانا) - رسانه‌های فلسطینی بامداد جمعه گزارش دادند، نیروهای مقاومت فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته در کرانه باختری ۱۶ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام دادند.

کد مطلب: ۱۳۹۰۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
نیروهای مقاومت ۱۶ عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری انجام دادند

به گزارش ایرنا، مرکز آمار و اطلاعات فلسطین «معطی» اعلام کرد، نیروهای مقاومت فلسطین یک نوبت اقدام به شلیک راکت، ۲ نوبت با شلیک گلوله و یک نوبت پرتاب بسته‌های انفجاری به سمت نظامیان صهیونیستی با آنها در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی مقابله کردند.

نیروهای مقاومت القسام از گردان «العیاش» موشکی را روانه شهرک‌های اطراف جنین کردند که این پنجمین عملیات شلیک موشک از زمان شروع درگیری شدید میان جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر قدس در شهرک «یعبد» است.

در الخلیل نیز نیروهای مقاومت فلسطین، نیروهای اشغالگر صهیونیستی را با گلوله جنگی در نزدیکی شهرک «کرمی تسور» بدرقه کردند و انقلابیون فلسطینی یک مرکز ایست و بازرسی نظامی را در اردوگاه "العروب" هدف قرار دادند.

نیروهای مقاومت در اردوگاه «عین بیت الماء» در شهر نابلس نیز نیروهای اشغالگر صهیونیست را با گلوله هدف قرار دادند، همچنین جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر در منطقه «عصیره القبلیه» و «بیتا» به شدت درگیر شدند.

خبرها همچنین از درگیری شدید در «عین قینیا» و «البیره» در رام الله خبر می‌دهند.

شهر «قلقیلیه» نیز شاهد درگیری میان جوانان مبارز فلسطینی و نیروهای اشغالگر صهیونیست بود که فلسطینی‌ها صهیونیست‌ها را با پرتاب سنگ پذیرایی کردند.

پیش تر کانال ۷ رژیم صهیونیستی از وقوع ۱۲۴ عملیات تیراندازی در کرانه باختری و قدس اشغالی طی ماه می میلادی (اردیبهشت/ خرداد) علیه صهیونیست‌ها خبر داده بود.

طی ماه آوریل (فروردین/ اردیبهشت) نیز درپی درگیری‌ها در کرانه باختری، سه صهیونیست کشته و ۴۱ صهیونیست زخمی شدند و ۱۱ فلسطینی نیز به شهادت رسیده بودند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار