دورهمی 60 ساعته دختران مدارس استعدادهای درخشان در طرح «مسئولیت و سازندگی»‌

تهران (پانا) - اردوی سه‌روزه «مسئولیت و سازندگی» فعالیت‌های تابستانی ویژه دانش‌آموزان مدارس دخترانه استعدادهای درخشان به نام اول شخص مفرد، اول شخص جمع از روز گذشته در اردوگاه ابوذر محله دارآباد تهران شروع شده و تا ۳۱ مرداد ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
دورهمی 60 ساعته دختران مدارس استعدادهای درخشان در طرح «مسئولیت و سازندگی»‌

به گزارش روابط عمومی ‌سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان؛ طرح «مسئولیت و سازندگی» فعالیت‌های تابستانه دانش‌آموزان ‌با هدف بازسازی، خودباوری و هویت جمعی دانش‌آموزان نخبه و افزایش مسئولیت‌پذیری اجتماعی آن‌ها در اردوگاه‌های فرهنگی - تربیتی اجرا می‌شود.

به این منظور طرح مسئولیت و سازندگی به همت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و همچنین اداره کل فرهنگی‌ هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش به صورت آزمایشی برای دانش‌آموزان دختر متوسطه اول مدارس استعدادهای درخشان تهران در اردوگاه ابوذر تهران اجرا و در صورت موفقیت‌آمیز بودن برای مقطع متوسطه دوم، جنس پسر و سایر استان‌ها نیز انجام خواهد شد.

دانش‌آموزان قرار است 60 ساعت کنار هم باشند که در این 60 ساعت چند وعده‌ای سر یک سفره بنشینند، طبیعت‌گردی کنند، نگاه خریدارانه‌تری به گنج‌های پیدا و پنهان بیندازند، سخت‌فهمی‌ها را حلاجی کنند، حلقه‌های افلاطون‌پسند راه بیندازند و به تماشای آسمان دیدنی پرشهاب بنشینند.

در این برنامه اولین گروهی که حضور دارند ۶۰ نفر از دانش‌آموزان دبیرستان‌های دختران متوسطه اول تهران‌ هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار