استقبال مسئولان آموزش و پرورش قم از دانش‌آموز شرکت‌کننده در المپیاد جهانی جغرافیا

قم (پانا) - جمعی از مسئولان آموزش و پرورش استان قم طی آیینی با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) از دانش‌آموز شرکت‌کننده در المپیاد جغرافیا در کشور اندونزی استقبال کردند.

کد مطلب: ۱۳۹۶۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
استقبال مسئولان آموزش و پرورش قم از دانش‌آموز شرکت‌کننده در المپیاد جهانی جغرافیا

سید محمدعلی صمدانی، مدیر اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان قم به همراه لعیا عبدالحسینی مسئول خانه المپیاد دانش آموزی استان قم و مهدی بیگدلی نماینده بسیج دانش آموزی استان با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) از «زینب موسوی» دانش آموز شرکت کننده در المپیاد جغرافیا در کشور اندونزی استقبال کردند.

صمدانی در این آیین، با تبریک حضور دانش آموز نخبه قمی در المپیاد جهانی جغرافیا اظهار کرد: صرف همین حضور در رقابت های جهانی یک سند افتخار برای دانش آموزان قمی است که توانسته اند به این مرحله راه پیدا کنند.

وی افزود: برنامه ریزی های گسترده ای برای شناسایی و جذب دانش آموزان المپیادی در تمامی مدارس بخصوص مدارس عادی دولتی انجام شده و انشاالله شاهد حضور بیش از پیش آنان در عرصه المپیادهای جهانی و کسب مدال های طلایی و رنگارنگ برای کشورمان باشیم.

زینب موسوی در سال تحصیلی جاری دانش آموز پایه دوازدهم رشته انسانی دبیرستان عادی دولتی مهندس نجیمی ناحیه چهار آموزش و پرورش قم است.

موسوی در اولین حضور خود در المپیاد کشوری جغرافیا مدال نقره و در دومین حضور، مدال طلا کسب کرد و عضو تیم ملی المپیاد دانش آموزی جغرافیا شد.

وی در خصوص حواشی و ملاحظات المپیاد جغرافیا به پانا گفت: این رشته در جهان نوزدهمین بار و در کشور ما پنجمین بار است که برگزار می شود و تا قبل از این به دلایلی به صورت غیرحضوری برگزار می شد.

موسوی توجه به موضوعات اجرایی، محتوای علمی و شرایط خاص المپیاد جغرافیا را از نکات مهم و قابل توجه برای سال های آینده برشمرد تا در پرتو آن دانش آموزان ایرانی بتوانند بخوبی با دانش آموزان اعزامی دیگر کشورها رقابت کنند.

در نوزدهمین رقابت المپیاد جهانی جغرافیا که در کشور اندونزی برگزار شد، زینب موسوی به همراه سه دانش آموز از تهران، قزوین و شیراز حضور داشتند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار