قالیباف در نطق پیش از دستور:

نیروهای مسلح به پشتوانه اراده ملت، دشمنان را ناامید کرده‌اند

ملت ایران اجازه نخواهد داد تا ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان شود

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اراده ملت ایران، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده، گفت نیروهای مسلح به پشتوانه اراده ملت قهرمان ایران، دشمنان این آب و خاک را ناامید کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۹۷۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نیروهای مسلح به پشتوانه اراده ملت، دشمنان را ناامید کرده‌اند

محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود، اظهار کرد: سالروز کودتای ننگین 28 مرداد یادآور روزهای سیاهی است که اراده سیاستمداران زیاده‌خواه خارجی و سازمان‌های امنیتی آنها بر اراده ملت استوار ایران و دولتمردان کشور چیره بود.

وی ادامه داد: امروز این اراده ملت ایران است که توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده، نیروهای مسلح کشور اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه اراده ملت قهرمان ایران، دشمنان این آب و خاک را ناامید کرده‌اند.

وی اضافه کرد: ایالات متحده آمریکا می داند که احساسات و اقدامات ضد آمریکایی در سراسر جهان مستقیما در نتیجه رفتارهای تبهکارانه آن دولت علیه ملت های مظلوم و مستضعف جهان است.

قالیباف با بیان اینکه بیداری ملت‌ها و شعار مرگ بر آمریکا، حاصل سال ها غارت، کودتا، تحریم‌‌‌های ضد انسانی، جنگ و تهاجم فرهنگی توسط دولت های آمریکا در سراسر دنیا است، افزود: ملت ایران بیدار است و به پشتوانه اتکا به خداوند متعال و با قدرت اندیشه و عمل جوانان خود، هرگز اجازه نخواهد داد تا ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان عالم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار