سردار شریف:

بیست‌وچهارمین مجمع عالی فرماندهان سپاه اواخر مرداد برگزار می‌شود

تهران (پانا) - سخنگوی سپاه از برگزاری بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه در اواخر مردادماه سال جاری در تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بیست‌وچهارمین مجمع عالی فرماندهان سپاه اواخر مرداد برگزار می‌شود

سردار رمضان شریف در تشریح چرایی برگزاری بیست‌وچهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه بیان کرد: این مجمع با حضور فرماندهان و مسئولین عالی و ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف تحکیم و تقویت همدلی و هماهنگی برای نقش آفرینی‌های ماموریتی و تبیین و تاکید بر جهت گیری‌های اصلی سپاه در انجام رسالت پاسداری و نمایش انسجام و آمادگی‌های همه جانبه برای اجرای تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی ) در صیانت از استقلال، امنیت ملی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در تهران پایتخت ایران اسلامی،برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طلیعه مجمع، آیه شریفه «نصر من الله و فتح قریب» و شعار آن «آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی» انتخاب شده است، افزود: در این مجمع روسای قوا، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ، فرمانده کل سپاه و تعدادی دیگر از مسئولین کشوری و لشکری سخنرانی و به تبیین و تحلیل موضوعات مهم بین المللی منطقه‌ای و ملی خواهند پرداخت.

سخنگوی سپاه، تبیین اهداف و برنامه‌های آینده سپاه از جمله برنامه ۵ ساله هفتم و فرمان اعتلای بسیج را از دیگر محورهایی دانست که در این مجمع به آن پرداخته می‌شود.

سردار شریف در پایان تاکید کرد: این مجمع فرصت مغتنم و ارزشمندی است تا سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره)، بیعت با مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) و وفاداری به ملت شریف و قهرمان ایران را تجدید و مورد تاکید قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار