مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

پاسخگوی سوالات مردم در میز خدمت نمازجمعه نیشابور خواهیم بود

نیشابور (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت در راستای پاسخگویی به سوالات احتمالی مردم در تمام روزهای جمعه در شهریورماه به عنوان میز خدمت در نماز جمعه پاسخگوی مردم شهرستان خواهند بود.

کد مطلب: ۱۳۹۶۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
پاسخگوی سوالات مردم در میز خدمت نمازجمعه نیشابور خواهیم بود

سید مهدی قاضی مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اظهار خرسندی از تعامل اصحاب رسانه شهرستان با نهاد بزرگ و مقدس آموزش و پرورش گفت: از تلاش های شما در انعکاس اخبار و توفیقات فرزندان پر نشاط شهرستان تقدیر و تشکر می کنم. ما تلاش می کنیم با حضور دانش آموزان خبرنگار در هر مدرسه یک تیم رسانه ای داشته باشیم تا مناسبت های مختلف و فعالیت های انجام شده با حضور خبرنگاران پانا در کنار اصحاب رسانه، به طور کامل منعکس شود.

وی افزود: ظرفیت بالا، توانمندی معلمان و دانش آموزان شهرستان نیشابور باعث شده است این شهرستان در سطح اول استان قرار گیرد و این موفقیت های بی شمار نتیجه آرامش، همدلی، نگاه مثبت، اخلاص و دلسوزی مجموعه و همراهی های شماست.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: احراز ۲۶ رتبه برتر استانی در جشنواره نوجوان خوارزمی، کسب رتبه اول کشور در جشنواره جوان خوارزمی، کسب چهار مقام برتر در جشنوار علمی پژوهشی مرحله کشوری، ایجاد هنرستان تخصصی کار و دانش ویژه دانش آموزان پسر با همت خیر نیک اندیش، کسب رتبه هفتم استان در میانگین امتحانات نهایی و انعقاد تفاهم نامه ساخت ۲۲ مدرسه توسط نگین فیروزه ای نیشابور، بخشی از توفیقات ما در یک سال گذشته به شمار می رود که برگ زرین دیگری بر دفتر پرافتخار این مجموعه اضافه شده است‌‌.

وی به موضوع پروژه مهر، تلاش جهت تامین نیروی انسانی و فضاهای آموزشی و اهمیت عدالت آموزشی پرداخت و گفت: توجه به مدارس کم برخوردار و دانش آموزان محروم و اجرای عدالت آموزشی تا حد ممکن به طور جد در دستور کار ما قرار دارد و در راستای پاسخگویی به سوالات احتمالی مردم در تمام روزهای جمعه در شهریورماه به عنوان میز خدمت در نماز جمعه پاسخگوی مردم ولایتمدار شهرستان خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار