طرح دادرس برای اولین سال پس از ایام کرونا برگزار شد

دانش‌آموزان نیشابور برترین دادرسان استان شدند

نیشابور (پانا) - دانش‌آموزان دبیرستان شهید مجید دهنوی نیشابور موفق به کسب مقام اول استان در مسابقات طرح دادرس استانی شدند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان نیشابور برترین دادرسان استان شدند

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اظهار خرسندی از موفقیت کسب شده توسط دانش آموزان دختر متوسطه دوره اول نیشابور در طرح دادرس، گفت: طرح دادرس برای اولین سال پس از ایام کرونا برگزار شد که دانش آموزان نیشابوری موفق به کسب مقام اول استانی و تیم راه یافته به مسابقات کشوری این جشنواره مهارتی شدند.

سید مهدی قاضی افزود: اجرای این طرح و مهارت های مشابه آن یکی از اهداف تعریف شده سند تحول بنیادین است که باید توجه ویژه به آن شود.

وی با تقدیر از همکاری های سازمان هلال احمر نیشابور ادامه داد: دانش آموزان شهید مجید دهنوی در سال های قبل از کرونا نیز موفق به کسب مقام دوم استان شده بودند و یقینا بدون همراهی تیم پرتلاش سازمان هلال احمر این موفقیت حاصل نمی شد.

دادرس مخفف «دانش‌آموزان آماده در روز‌های سخت» است که سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، این طرح را با هدف خودامدادی، دگر امدادی، ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، کمک به دیگران و نهادینه‌سازی این فرهنگ در بین جوانان و به خصوص دانش‌آموزان با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌کند و دانش آموزان با اجرای فعالیت های گروهی در بخش های مختلف مورد ارزیابی قرار می گیرند.

مسابقات طرح دادرس پسران با حضور تیم دبیرستان نمونه رستگار نیشابور در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار