راه‌یابی نابغه های قرآنی نیشابور، به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز

نیشابور (پانا) - امیرحسین و امیراحسان الله‌وردی، نابغه‌های قرآنی نیشابور، در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی خوش درخشیده و به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
راه‌یابی نابغه های قرآنی نیشابور، به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز

امیر حسین و امیر احسان الله وردی، برادران حافظ کل قران کریم، انگیزه خود را برای ورود به این مسیر پرفراز اینگونه بیان کردند: باتوجه به اینکه قرآن کریم، کامل ترین کتاب در طول هدایت بشر است، پس در این مسیر ابتدا باید خودمان یاد بگیریم تا بتوانیم حامل قرآن باشیم.

امیراحسان الله وردی گفت: علاوه بر این موارد، خانواده ام انگیزه های مادی خوبی برای من بوده و هستند و خواسته های ما را برایمان فراهم می کردند و همین یکی از علل پیشرفت ما شد.

امیرحسین الله وردی در خصوص تاثیرگذاری حفظ قرآن کریم بر روحیه خود، افزود: قرآن کریم، مهمترین اثری که می تواند بر انسان داشته باشد، آرامش روحی و روانی است، انسان همراه با صوت الحان زیبای آن و فهم درک آن حس خوب و مثبتی می گیرد.

امیر احسان الله وردی، این نونهال قرآنی که دانش آموز پایه چهارم ابتدایی است، دلیل موفقیت خود را تشویق و راهنمایی های پدر، مادر و معلمان خود دانست و تصریح کرد: بعد از توفیق الهی، لطف پدر و مادرم و معلمان مدرسه باعث موفقیت من شده است.

امیرحسین الله وردی نیز دانش آموز پایه دوازدهم است و هم اکنون، مدرس رشته حفظ قرآن کریم است و قرآن آموزان زیادی از آموخته ها و تجربیات وی در کلاس هایش استفاده می‌کنند.

وی در خصوص مشوقان اصلی خود اظهار کرد: در درجه اول لطف و توفیق الهی و سپس، همراهی پدر و مادرم که باعث موفقیت من شدند. از این دو بزرگوار تشکر و قدردانی می کنم.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار