محکومیت حادثه غم‌انگیز حرم شاه‌چراغ توسط دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهرستان‌های استان‌تهران

تهران(پانا) - دانش‌آموزان خبرنگار پانا شهرستان های استان تهران، حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که بار دیگر در ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۲ تکرار شد و مردم شریف شیراز را داغدار کرد؛ تسلیت گفتند و مثل همیشه با هوشیاری و بصیرت، حمایت همه جانبه خود را از ایران مقتدر اسلامی اعلام کردند.

کد مطلب: ۱۳۹۵۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
محکومیت حادثه غم‌انگیز حرم شاه‌چراغ توسط دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهرستان‌های استان‌تهران

«اشَهِدَ اللَّهُ أَنَّهُ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ وَالْمَلَائِکةُ وَأُولُو الْعِلْمِ قَائِمًا بِالْقِسْطِ ۚ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ الْعَزِیزُ الْحَکیمُ»

«خدا که همواره به عدل، قیام دارد، گواهی می‌دهد که جز او هیچ معبودی نیست؛ و فرشتگانِ [او] و دانشوران [نیز گواهی می‌دهند که] جز او، که توانا و حکیم است، هیچ معبودی نیست.»

(آل عمران، آیه ۱۸؛ ترجمه فولادوند.)

حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت‌شاهچراغ (ع) عصر روز یکشنبه ۲۲ مرداد‌ماه تکرار شد؛ عاملان تروریستی روز گذشته شاهچراغ شیراز دو نفر بودند که تلاش کرده‌اند از باب المهدی وارد حرم شوند .

اگر زمان، منتظر ما می‌ایستاد تا ما به بلوغ برسیم قطعا در زندگی اشتباهات کمتری را تجربه می‌کردیم و هیچگاه دیگر در زندگی واژه «افسوس» را تجربه نمی‌کردیم و مهم‌ترین کاری که باید انجام می‌دادیم این است که درک کنیم همه ما بنا به دلایلی به جهان آمده‌ایم در آن صورت می‌توانیم به رنج‌های کوچک و بزرگ خود بخندیم و بدون ترس پیش رویم و خیلی راحت‌تر صدای مظلوم‌های جهان را می‌شنیدیم و نسبت به جهان اطرافمان بی‌تفاوت رد نمی‌شدیم .

شما خبر دارید که اطراف‌تان انبوهی از انسان‌ها و کودکان هستند که از کمبود غذا و ظلم بشریت می‌میرند؟

این جهان حتی به کودکان نیز رحم نکرد کودکانی که شاید با یک شکلات خوشحال شوند اما دلشان پر از غصه است ولی باز هم خنده از روی لب آنها نمی‌رود .

حادثه تاسف‌بار و غم‌انگیز حمله تروریستی به حرم احمد‌بن‌موسی علیه‌السلام بار دیگر عمق دشمنی جریان تکفیر و کوردلان علیه مقدسات اسلامی را نشان داد.

دشمنانی که به کودکان و انسان‌های سالمند رحم نکرد؛ حادثه تروریستی چهارم آبان ماه ۱۴۰۱ بار دیگر نیز تکرار شد حادثه‌ای که منجر شد کودکی یتیم، مادری بدون فرزند و فردی بدون همسر شد و همین کسانی که منجر به این اتفاق تلخ شدند حرف از حقوق بشریت می‌زنند و خودشان را حامی مردم ایران معرفی می‌کنند .

این جنایت هولناک ضمن اثبات اتحاد شوم میان گروه‌های تروریستی مزدور بار دیگر حقانیت و مظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهان کشید و بیانگر اوج درماندگی و حقارت دشمنان است که به خیال باطل خود گمان می‌کنند، می‌توانند بین اقوام و مذهب‌های ایران اختلاف و تفرقه ایجاد کنند .

ما دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهرستان‌های استان‌تهران، ضمن محکومیت این حادثه تروریستی، به خانواده‌های عزادار شهدای شاهچراغ تسلیت عرض نموده و شفای عاجل مجروحان را از ایزد باریتعالی مسئلت داشته و همچنین مجازات سریع عاملین و آمرین این جنایت هولناک را از مسئولین امر خواستار هستیم؛ همچنین انتظار می‌رود از مردم شریف ایران در برابر این گونه اقدامات که هدفی جز تزریق حس ناامیدی و ناامنی به جامعه ندارد، مثل همیشه با هوشیاری و بابصیرت، حمایت همه جانبه خود را از ایران مقتدر اسلامی اعلام دارند و با وحدت و حفظ انسجام فتنه‌های دشمن را خنثی کنند .

کیمیا قارلقی دانش‌آموز خبرنگار پانا شهرستان‌های استان‌تهران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار