یک مسئول در اورژانس اسفراین خبر داد:

۱۴ نفر در ۲ سانحه رانندگی جاده‌ای مصدوم شدند

اسفراین (پانا) - مسئول EOC اورژانس اسفراین گفت تصادف دو دستگاه سواری پراید در اسفراین ۸ مصدوم و واژگونی سواری پژو ۴۰۵ هم ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

کد مطلب: ۱۳۹۵۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
۱۴ نفر در ۲ سانحه رانندگی جاده‌ای مصدوم شدند

صغری قلیپور از تصادف دو دستگاه خودروی سواری پراید در مسیر روستایی اسفید و باغشجرد در شهرستان بام و صفی آباد خبر داد و افزود: در پی رخداد این حادثه جاده‌ای، بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اولین آمبولانس بعد از ۱۹ دقیقه در محل حادثه حاضر شد و به مصدومان رسیدگی کرد، خاطرنشان کرد: ۵ مصدوم برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل و ۳ مصدوم دیگر هم با رضایت شخصی در محل درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه در بین مصدومان یک‌پسر یازده ساله بوده است، گفت: ۴ نفر از مصدومان خانم‌ و‌ مابقی آقا بوده‌اند و به گفته تکنسین های اورژانس ۱۱۵ بیشتر جراحت های مصدومان سطحی بوده است‌.

وی با اشاره به اینکه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ هم در مسیر روستایی عراقی و محمودی هم ۶ مصدوم بر جای گذاشت، خاطر نشان کرد: پس از رخداد این حادثه جاده‌ای، طی تماس با اورژانس ۱۱۵ دو آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای رویین و کلات به محل اعزام شدند.

صغری قلیپور زمان رسیدن اولین آمبولانس به محل حادثه را ۹ دقیقه اعلام و خاطرنشان کرد: ۴ مصدوم برای تکمیل سیر درمانی به بیمارستان امام خمینی اسفراین منتقل و ۲ مصدوم دیگر هم با جراحات سطحی در محل، درمان سرپایی شدند.

خبرنگار: مهسا گل‌محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار