زاکانی عنوان کرد

برنامه ویژه‌ شهرداری تهران برای انتقال زائران اربعین

تهران (پانا) - شهردار تهران در جمع فعالان مردمی اربعین عنوان کرد، امسال شهرداری تهران برنامه ویژه‌ای برای حمل و نقل زائران اربعین دارد و عمده تلاش این نهاد برای خدمت‌رسانی در حوزه‌های حمل و نقل، فرهنگی، اجتماعی، تقویت و بهسازی زیرساخت‌ها و خدمات شهری است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ویژه‌ شهرداری تهران برای انتقال زائران اربعین

هشتمین گردهمایی ملی فعالان مردمی اربعین و هشتمین همایش ملی هیأت‌های فعال در این عرصه با محوریت «اربعین، آوردگاه حرکت عمومی مردم» در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد.

برنامه ویژه شهرداری تهران برای حمل و نقل زائران اربعین

علیرضا زاکانی شهردار تهران در سخنانی کوتاه در این مراسم با اشاره به برنامه‌های مجموعه شهرداری تهران برای خدمت‌رسانی به زائران اظهار داشت: امسال برنامه ویژه‌ای برای حمل و نقل زائران داریم. عمده تلاش همکاران من برای خدمت‌رسانی، در حوزه‌های حمل و نقل، فرهنگی و اجتماعی و تقویت و بهسازی زیرساختی و خدمات شهری خواهد بود.

وی با اشاره به گرمای هوا در اربعین اظهار کرد: در مجموعه مدیریت شهری تمام توان خود را روی این موضوع گذاشته‌ایم، اما کار اصلی بر عهده شما نیروهای مردمی است تا بتوانیم بهترین خدمات به زائران در مسیر مرز، مرز و بعد از آن داشته باشیم.

بر اساس گزارش سایت شهر، زاکانی تصریح کرد: از شما خادمان سیدالشهدا که بناست بهترین خدمات را به زائران داشته باشید، تشکر می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار